Julfint!!

Datum:2009-12-02 Tid:16:37:23   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Nu är det julfint här hemma!! :D Eller, har vart det sen i helgen. Har tagit lite bilder på fönstren och de fina stjärnorna :)

Hallfönstret






Ena vardagsrumsfönstret :)



Och andra vardagsrumsfönstret! Lampan i mitten av fönstret fick jag av mina föräldrar när jag fyllde! En lite närmare bild på den:



Hjärtlampan :)


I söndags bakade jag lite lussebullar! Precis när jag skulle ta ut sista plåten bullar ur ugnen, ringde det på dörren. Och där stod Bennys föräldrar!! :) Så de fick precis nygräddade saffransbullar ;) Och så lämnade de en födelsedagspresent till mig! En sån där Iittala-skål som jag ville ha!!! :D En lila, blev jätteglad!! :D

 







När jag kom hem från skolam idag gick jag ut med lilla Zigge direkt. Och allt var så fint ute! Lugnt och stilla, vitt och fint! Och sjön låg helt spegelblank!




Solen håller på och ner, tråkigt att det inte är ljusare längre...



Frost är fint!! :)



Vårt lilla hus :)



Sjön låg verkligen spegelblank



Zigge :)


Nu ska jag kolla lite på de sista grejerna inför provet imorgon, sen ska jag nog krypa ner i ett varmt bad! Är rikgtigt kallt idag! Brrr!!

 


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Ni har såå mysigt hemma! När får vi komma å ha myskväll igen då? Kajsa saknar ju Tant Lollo! :)

2009-12-04 @ 10:35:09
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Malin Svanelind

Stjärnorna blev ju kanon fina i era underbara fönster!! Jättefint! Jag blev oxå sugen på ett varmt bad när jag såg att du skulle göra det :) Kram kram

2009-12-06 @ 11:18:32
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, vad fint du gjort gumman! Vilka fina fönster ni har! Har du köpt skålen nu som du ville ha? Jättefin den med... ;) Vad mysigt ni verkar bo, med sjön och allt... Ska bli kul att se! Kram

2009-12-08 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0