Söndag

Datum:2009-08-09 Tid:23:36:59   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Har vart en väldigt lugn och skön söndag idag :) Har inte gjort mycket alls.

Det mest ansträngande jag har gjort, är väl att göra köttfärslimpa, potatis, brunsås och kokta grönsaker :P Gott som bara den, husmanskost är helt klart bäst!

Eller jo, har faktiskt tvättat 4 maskiner tvätt också! Fast det är ju inte direkt ansträngande det heller... :P

Måste bara få säga att det känna väldigt skönt att inte "återgå till vardagen" imorgon, som de allra flersta gör. Många börjar ju jobba imorgon igen efter semestern. Jag har ju hela två veckor kvar tills skolan börjar!! :D Fast det är både bra och dåligt, skönt att vara lite mera ledigt, samtidigt som jag vill börja skolan nu direkt! :D

Måste se till och åka in till stan och köpa lite nya pennor och sudde och kollegieblock och sånt nu i veckan. Sånt är kul! :D Och gärna ett nytt pennfodral också, mitt som jag hade när jag pluggade sist är så stort, så då packar man i alldeles för många pennor, och det är ju bara onödigt att gå och bära på.

Imorgon ska vi försöka åka in till nån däckverkstad med bilen, så de kan kolla däcken. Se om de går och fixa eller om vi måste köpa nya. :S Kankse ta en sväng till några bilfirmor också, jag satt och kollade på Blocket igår kväll och hittade en bil på Almeviks som vi kankse ska åka in och provköra :D

Och så ska jag hämta min mobil imorgon också, den har vart klar sen i torsdags eftermiddag!! Men jag har inte vart inne i Linköping tidigare. Så nu hoppas jag att den funkar som den ska igen... Den måste funka 6 månader till, för då tänker jag byta operatör. Då blir det Telia, fast det kankse är dyrare, så jag får täckning ute i skärgården. Varken hos mina eller Bennys föräldrar har jag täckning med Telenor :S Illa!!

Nä, nu ska jag gå till bokhyllan och kolla efter en ny bok, läste klart en precis, och sen lägga mig.


God Natt från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0