Snart helg!

Datum:2009-08-27 Tid:07:00:07   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Sitter här och äter lite frukost innan jag ska iväg till skolan. Har vaknat 5.50 varje morgon hela veckan, fast väckarklockan inte står förens på 6.00. EXAKT 5.50 varje dag också! Haha!! Kommer ihåg att det var så när jag gick på gymnasiet, vaknade alltid samma tid varje morgon, ungefär 10 min innan klockan skulle ringa! Konstigt.. :P

Idag är det matte på schemat ett par timmar. Sen lagom till lunch ska vi åka iväg till BT i Mjölby och ha studiebesök där. De ska väl presentera sig och så, för BT är ett av de stora företagen som "bestämmer" på vår utbildning, bestämmer vilka kurser och vad vi ska läsa, så de kan forma oss som de själva vill ha oss!! :P

Sen är det helg efter det!! :D Eller, det är mattelektion på fredag, men jag ska nog inte gå på den... Behöver inte direkt hjälp av läraren :P Samma sak verkar det vara på måndag, att det bara är mattelektion, om schemat stämmer. Så då kankse de blir långhelg, ända tills tisdag! ;) Men ska prata med läraren idag och se hur det är! :)

Nu ska jag borsta tänderna och göra iordning de sista, sen bege mig! Lite lyx idag, åker bil till skolan, eftersom jag ska köra till BT sen. Var inte många i klassen som hade tillgång till bil, så då erbjöd jag mig och köra!

Föresten, jag hade namnsdag i tisdag, och Benny kom hem med en jättestor bukett röda rosor! :) Så sött!! De är verkligen jättefina, och jättestora!! ♥
Tack älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Vilken tur att Benny kom ihåg det iaf... Men GRATTIS i efterskott :D Rosor är alltid fint! Kul med ett studie besök oxå :) Kram kram

2009-08-27 @ 18:47:40
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0