Plugga-hemma-dag

Datum:2009-08-28 Tid:08:59:16   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Japp, idag är det plugga-hemma-dag! Hade bara en mattelektion inne på skolan idag, och kände inte att jag behövde gå på den. Samma sak gäller på måndag, då blir det också plugga-hemma-dag :)

Tog sovmorgon ända till halv åtta idag! ;) Men jag vaknade en gång 5.50 i alla fall. :S Fattar inte..

Ätit frukost och vart ute med ett lass tvätt till maskinen. Och nu ska jag bada Zigge :) Vi var och hämtade honom hos Malin igårkväll, så han inte behöver vara med på skolan. Plus att han ska vara här hela nästa vecka också!! :D Benny jobbar natt, så han är ju hemma på dagarna och sover, vilket Zigge också gärna gör, och jag har inte fulla dagar i skolan. Så nästa vecka passar att han är här! :D

Men jag ska ha in honom i badet nu. Han luktar lite, efter att han vart på hunddagiset den här veckan. Han är så himla duktig när man badar honom, han bara sitter helt stilla i badkaret och tittar. Tror faktiskt att han tycker att det är lite skönt också, ser ut som han njuter lite ;) Han tycker ju garanterat att det är skönt efteråt, det tror jag!! :D

Sen hade jag tänkt att städa lite idag också, dammsuga, damma, göra rent toan och torka golven! :) Är dags för det!

Ikväll är det ju Ljungsbro marknaden, så vi ska väl gå ett varv på byn! :P Och sen titta förbi Marcus en sväng också. Och sen ska jag hinna plugga lite mellan allt det här också!! :P

Imorogn ska vi iväg till Bennys föräldrar på kalas, Bennys mamma fyllde år igår. Sover antagligen över till söndag. Och efter det blir det väl hem och plugga! :D

Nä, nu ska jag ut på morgonpromenad med lilleman, sen ska han in i badkaret!


Sen ska vi ju mysa massa också, Zigge och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja det var roligt, men vi var bara över dagen. Men vi hade jätte kul. Vi åkte inte linbana eller så utan vi gjorde mest samarbets övningar liksom. Gick runt på olika stationer i skogen. =)

2009-08-28 @ 21:46:22
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/
Postat av: bennybrandman

Så söta ni är ihop, det märks att ni älskar varann:). puss puss

2009-09-01 @ 19:02:19
URL: http://bennybrandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0