Picknick vid sjön!!

Datum:2009-08-19 Tid:21:07:42   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Har precis kommit hem från en liten picknick uppe vid sjön med Zigge! :D Är ju så fint där uppe såhär på kvällen, när solen håller på och gå ner och vattnet är spegelblankt. Dessutom tycker ju Zigge så mycket om att vara ute, så vi tog en filt och packade lite matsäck och gick upp! Hade med kameran och fotade lite ;)


Vattnet var helt spegelblankt


Fint!!


Vi :)


:)


Zigge njuter i solen


Så söt :)


Jag bakade lite till släktträffen som var i helgen. Men det blev massa över, så frysen är full av muffins och tuppkaka! Och är det picknick så är det ju, då måste man ju ha en after eight-muffins och en blit tuppkaka!! ;)


Och picknickfilt, såklart!! :P


Solen gick sakta neråt... Fint!!! :)


Han är så söt i profil!!

Vi satt över en timme uppe vid sjön och bara tittade på den fina utsikten, lyssnade på fåglarna och tittade på fiskarna som hoppade i vattnet! Zigge i mitt knä och kollade på solnedgången, riktigt romantiskt ju!!! :D

Nu ligger Zigge bredvid mig i soffan och sover för fullt. Han är nog jättetrött nu, för vi har vart ute hela dagen idag, så han har inte kunnat sova nåt. Jag har suttit ute och solat och läst, och då måste han ju vara med och hålla koll på vad som händer ute runtom i trädgården!! :)

Igår var jag med Anna och Jocke ut i skogen när Anneli fotade dem. De skulle ta gravidfoton, och jag tror att det kommer bli jätte, jättefina kort!! De var verkligen jättefina när de stod där i skogen!! :D Och jag var med och assisterade lite ;) Roligt!! :)

I måndags var det ju dags för tandläkaren.... :S Usch... Men det gick bra, inga hål eller någonting! Fasktisk riktigt bra ju, vara nästan 24 år och aldrig haft några hål!! :D Hihi!! Men det var ändå äckligt, gillar inte och gå dit.. Men nu är det över för två år framåt!! Och det bästa av allt, det kostade bara 170 kr!! :D haha!! Det är helt ok!! ;)

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar heller!! :D Så kul!! :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

Söt hund du har. =) Ja det var tur att ingen skadades. Jag skulle nog viljat vara där och sett när det hände. Haha. =)

2009-08-22 @ 16:48:21
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0