Onsdag

Datum:2009-08-12 Tid:21:42:25   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Igår var jag och Anna inne i stan en sväng. Eller sväng och sväng, det blev hela dagen :D

Först fick jag vara pappa, för jag var med Anna till barnmorskan! :P Så jag fick hoppa in som Pappa Lollo!! Haha!! :P Så jag fick höra bebisen hjärta! Dunkade massa :) Första gången i mitt liv som jag hörde ett bebishjärta. :)

Efter barnmorskan gick vi en sväng på stan och åt lunch. Sen var det dags för klippning! Anna skulle klippa sig och göra lite nya slingor, och ag skulle bara klippa mig. Men jag blev sugen på och göra slingor jag med, och som tur var fanns det en tid för det :) Så slingor och toppning blev det :) 

Handlade massa kläder också, måste ju ha lite nytt nu inför skolstarten! ;) Och ett pennfodral också! Det fanns svart, rosa och spygrönt pennfodral i den modellen jag ville ha. Och i vanliga fall hade jag ju tagit det rosa. Men jag tänke att jag kankse ska försöka och vara lite "mer vuxen" och inte ha ett rosa pennfodral. :P Så då fanns det ju bara svart och spygrönt kvar... Men jag tog det spygröna, var inte riktigt redo att ta "riktigt vuxensteget" och välja ett svart fodral!! Hahahaha!! :P  

Igår hämtade jag Zigge också!! :D Så nu är han här!! :D Så inatt hade jag sällskap ;)

Idag vart det en sväng till stan igen! Malin och jag skulle bara ta en snabbis in, men det blev hela dagen idag igen! :D Gick på Ikano och handlade ännu mer kläder... :S Så nu har jag shoppat kläder för lååååångt framåt!! :P Får väl passa på innan man blir fattig student :P

Köpte lite nya pennor och suddegum till nya pennfodralet också :D Haha!! Så nu är jag förberedd för skolan!! :D

Idag tog Jocke sitt körkort!!!!! :D :D :D GRATTIS; GRATTIS!!! :D Måste kännas underbart!! :D Så Anna och Jocke var precis här och visade upp sin bil som de hyrt och kör omkring i nu :) En jättefin, sprillans ny S40!! :D Kul och få köra en så ny och fin bil det första man gör! :D

Nä,  nu ska jag leta lite recept på nätet, ska baka till släktträffen på lördag :) Ska baka till två fikaomgångar, så det blir storbak här hemma imorgon eller på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0