Nu är det nära...

Datum:2009-08-23 Tid:18:08:42   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nära tills skolan börjar.. Som jag har längtat!! :D Och imorgon är det äntligen dags! Kl 13.00 är det upprop på skolan! :) Ska bli så himla skönt att "ta tag i livet" igen. Att få en vanlig vardag igen. Att gå i skolan och har rutin på saker och ting. Har ju vart lite se och så med det sen i julas :P Men nu är det snart dags!

Samtidigt som jag är väldigt orolig över hur det ska gå. Jag är faktist inte orolig över själva skolan, över pluggandet. Det tror jag kommer gå bra, att jag kommer klara. Tror att jag kommer in i det ganska snabbt. Men det som känns mest jobbigt och oroande är, håll i er nu, att behöva gå upp tidigt varje dag!! :P Haha!! Hur löjligt låter inte det då? Men det är faktist det som jag oroar mig mest för, att jag ska vara jättetrött på morgonen! Är ju inte direkt van att ställa väckarkolockan på morognen längre. Alltså, jag har inte vänt på dygnet och sovit halva dagarna under den här tiden jag vart arbetslös, jag har faktist hållt ganska normala tider ändå. Inte sovit längre än till 9-hugget. Men ändå, det är själva grejen, att behöva ställa klockan, att veta att man måste gå upp, att man inte har valmöjligheten att ligga kvar i sängen. Att man inte kan vänta en timme efter man gått upp med att äta frukost, att man inte kan göra allt i sin egen takt och framför allt - man kan kankse inte gå i mjukiskläder varje dag till skolan!! :P Haha!! Att man måste "fixa iordning sig". Jag menar, när man jobbade på Cloetta gick man bara upp och kläde på sig de kläderna man hittade som låg närmast sängen och borstade tänderna, sen cyklade man till jobbet. Man behövde inte bry sig om vad man hade på sig eller hur man såg ut, man hade i alla fall jobbkläder och mössa på sig. Man behövde inte ens borsta håret!! :P Så nu blir det andra tider!! ;)

Jaja, kul ska det bli i alla fall!! Hoppas att det är bra klasskamrater också! Alltid lika spännande, ifall det är någon man känner sedan tidigare eller så! :)

Har någonting roligt att berätta! BENNY HAR FÅTT NYTT JOBB!!! :D :D :D Är så glad för hans skull! Har var på antällningsintervju i tisdags, och på torsdagkvällen ringde de och sa att han fick jobbet! Snabba ryck! De ville att han skulle börja direkt på måndag, men Bennys chef kunde inte släppa honom förens om två veckor. Så om två veckor börjar han på TitanX inne i Linköping! :D Måste vara himla skönt att kunna gå från Cloetta tidigare. Det är ju inget kul och gå där och jobba och veta att man inte får vara kvar... Jag vet ju själv hur de är, de är hemskt!!


Nä, nu ska jag gå ut och hänga den sista tvätten, sen njuta av min sista kväll i friheten!! :P Haha!!






Kommentarer
Postat av: LillaAnna

De är till å me så jag är pirrig att du ska börja skolan.. haha!

Förstår de där me kläderna.. men du har ju handlat massa nya snygga kläder så du kommer vara så fin, så fin!! :)



Ha de så roligt imorgon min vän!

KramKram

2009-08-23 @ 18:41:38
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0