Fundering...

Datum:2009-08-12 Tid:23:26:58   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Sitter här och funderar lite på skolböcker... Jag vet ju inte vilka kurser jag ska läsa först eller vilka böcker jag ska ha! Det slog min först nu. Men de får man ju reda på när skolan väl börjar alltså, men de hade ju vart bra att veta nu innan, så man hade kunnat kollat runt lite på begangnatmarknaden också. För det är ju inte gratis om man ska ha alla böcker nya...

Plus att man hade kunnat läsa lite i förväg, innan skolan börjar.. :P

Håller på och räknar i det där matehäftet som jag fick inför civilingengörsutbildningen. Och det går riktigt bra, man kommer in i det fort! Så det ska nog inte bli några problem när skolan börjar! :P



Nu ska jag coh Zigge gå ut och kvällskissa (måste väcka honom, för han har legat och sovit tungt senaste timmen! Fattar inte att han ens kan vara trött, han och Benny har ju sovit ihop hela dagen!!), sen ska vi lägga oss i sängen och läsa bok :) Sovmorgon imorgon, ingenting som jag ska upp till imorgon!
God Natt allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0