Almanacka :)

Datum:2009-08-08 Tid:22:39:03   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Sitter här och surfar runt lite och hittar både det ena och det andra ;)

Nä, men har hittat flera av mina gamla klasskamrater eller vänners bloggar. Och det verkar som folk inte kommer någonstans. Folk står kvar och bara trampar i allt det gamla. I allt som var förr. Så som de sa att det inte skulle bli - så har det blivit, på nåt sätt... Och bara massa klagande hela tiden.. Kan inte förklara, det är bara konstigt..

Jaja, det är ju tur att alla inte är så :P

Fick mail idag från http://www.personligalmanacka.se/ att min almanacka som jag har beställt borde komma i postlådan på måndag :D

Man får göra sin egen almanacka där, välja hur den ska se ut innuti, vilken färg den ska ha och vad det ska stå på den. Jag valde förstås en som var rosa :P




Kommentarer
Postat av: Malin

Va roligt med en personlig almenacka :D coolt! Hoppas att den är fin när den kommer då!! Kramen

2009-08-09 @ 22:50:22
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0