Senaste veckan...

Datum:2009-04-01 Tid:23:04:45   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

... har det hänt ganska mycket faktiskt!!

Var i Sthml i helgen och hjälpte Sandra med flytten. Så nu har hon en jättebra förstahandslägenhet! Såg Felix Herngren uppe på station på lördagen när jag kom med tåget. Han kom och frågade om vi hade Comviq Kompis och om han fick ringa oss?!?! Hmm, ok?? Men den visade det sig att vi blev filmade och fick skriva på papper om att kankse vara med i någon reklamfilm. Haha! Så jag har pratat med Felix Herngren!! Haha!! Eller, ja, sagt "nej" till honom i alla fall, jag har ju inte Comviq Kompis! :P

Måndag och tisdag var jag på arbetsförmedlingen. Nu är jag med i "jobbgarantin för ungdommar", eftersom jag vart arbetslös i exakt 3 månader nu. Fasen vad tiden har gått fort!! Känns verkligen inte som det!

I måndags fick jag följa med Malin och Zigge till en djurkommunikatör som pratade med Zigge. Jättehäftigt! Kul och höra vad lille mannen hade på hjärat. Tack för att jag fick följa med! <3

Idag har jag och Zigge vart i S:t Anna och hälsat på Wilma och alla de andra! Tycker det går riktigt bra ihop, de där två hundarna. Mamma gjorde dillkött till middag och jag testade ett nytt recept och gjorde en päronkaka till fikat. Jättegott båda två! :)

Imorgon ska Zigge till veterinären. Kom fram ganska många hemska saker om hans hälsa i måndags hos djurkommunikatören. Så han behöver kollas över, lilla plutten! Ska följa med Malin dit imorgon. Hoppas verkligen på att det inte är så farligt, att han kan få medicin och må bättre igen!

På fredag är det besikting av lägenheten. Hoppas de kommer gå bra, eller, jag vet att det kommer gå bra, de har inget alls som de skulle kunna klaga på! :)

Lördag blir de 60-årskalas på Vikbolandet på kvällen! :)

Och söndag blir det knytmiddag hos Malin! :)

Fyllt schema ju!!

Behöver ju inte oroa sig för att inte har något att göra.

Ja, det var väl ungefär vad som hänt och vad som kommer hända nu, runt den här veckan!

Och att våren har kommit!! :P Amanda plockade blåsippor idag, då ÄR det vår!!

Nu ska jag gå ut och kvällskissa med Zigge, sen hoppa i säng.

Puss å god natt!!

Kommentarer
Postat av: sandra

herre gud, ett heltidsjobb ;))



älskar dig!

2009-04-03 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0