Onsdag!!

Datum:2009-04-15 Tid:14:45:06   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Gud vad dagarna går! Onsdag redan, var ju nyss helg ju, och nu är den snart här igen! Hinner ju inte med ju! :P

Började morgonen med en promenad/joggning i skogen. Varvade lite, gick bättre än jag trodde :P Var länge, länge sen jag joggade sist, har inte gjort det sen i höstas.. :S Illa, men nu så!! :P

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Gjorde lite kyckling i ugnen förut, skönt och ha lite färdig.

Vill att det ska bli augusti nu, så skolan börjar! Vill, vill, vill!! Nu!! Eller, man kanske ska vänta tills slutet av juni först, och se så man verkligen kommer in! :P Men jag vill ändå börja nu!!

Funderar på och cykla bort till huset sen och se hur det ser ut i trädgården där borta, om det finns något sorts trädgårdsland eller nåt. Om de finns nåt ställe att odla lite på! Eller om man får gräva om trädgården när vi flyttar dit!! :P Hihi!! Nä, men jag tror att det fortfarande var lite snö kvar då, när vi skrev kontrakt och var där sist. Eller så bara tänkte jag inte på hur det såg ut! Men ska kolla igen i alla fall! Se om Benny vill med nu när han slutar jobba. :D


Jo, det var snö sist vi var där! :P
Det är bara vi som har utgång på baksidan, dörren i mitten. Så vi kankse får hela baksidan själva!! :) Dörren i mitten och sen de två fönstren till vänster är våra snart!! :D


Sen ikväll ska jag följa med Anna och Jocke och köpa barnvagn. Eller i alla fall kolla på den! Blev inte Tranås, som vi skulle till först, blir bara Linköping.

Nä, nu ska jag fixa klart i köket och sen gå ut med Zigge! :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fint det ser ut! Hur stor del av huset bor ni i sen då? Hoppas du mår bra, Hoppas vi kan höras och ses snart! Kram!

2009-04-15 @ 16:07:42
Postat av: LillaAnna

Japp, å en fin vagn blev det!!

Tack för allt dom här två dagarna.. skjutsen å sällskapet!! <3

2009-04-17 @ 08:15:27
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0