Lördag!!

Datum:2009-04-04 Tid:12:16:36   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Igår postade jag min ansökan till utbildningen jag vill gå!! Wieee!! Äntligen!! Skönt att det är gjort, nu är det bara att vänta tills slutet av juni, på besked! :D Tänkte att jag inte ska söka några andra untbildningar alls. Det är ju den här collegeingenjörsutbildningen jag vill gå. Så om det nu är så att jag inte kommer in, varför ska jag då gå en utbildning som jag inte vill gå till 100%? Nä, det är dumt. Så jag söker bara den här!

Besiktade lägenheten igår med. Gick jättebra, hade väl inte direkt något att klaga på. Det ända var att det är lite sot i taktet från ett ljus som har stått uppe på badrumsspegeln. Så det måste vi ju sjävklart tvätta bort. Och sen kakelplattorna i köket, om de nya hyresgästerna som kommer inte efter oss inte vill ha dem uppe, måste vi ta ner dem. Men det är ju en självklarhet ju!

Igår kväll var jag och Malin på bio. Såg "Män som hata kvinnor". Så bra! Men så hemsk... Filmen var så bra, det kändes absolut inte som om man satt där i närmare tre timmar. För jag brukar ju ha lite svårt med att sitta stilla annars.. :P Efteråt gick vi till Platå och åt buffé där, fanns massa goda smårätter. Både mat och efterrätt, var jättegott! Och så ett glas vin och cider till maten.

Nu har jag precis vart ute på promenad med hunden. Så varmt ute! Riktigt varmt, jag svettades faktiskt i min munkjacka med väst över. Så det är nästan sommar ju! :P Såg årets första tussilago uppe vid kanlen idag!

Ska göra oss iordning nu och åka ut till Vikbolandet på 60-årskalas. :)

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jag har massa fina vårbilder i min blogg nu! :)

Hurra för att du skickat ansökan!!

KramKram

2009-04-04 @ 16:14:19
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Yes nu håller vi tummarna att du kommer in på utbildningen!

Tack för kvällen! Jättekul! Det gör jag gärna om :) Stor kram M

2009-04-04 @ 18:19:45
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejhej! Längessen! hur är det med er då? Här är allt bara bra. Vi har dock varit lite förkylda. Andreas e frisk nu, men jag har hosta kvar. I fredags firade vi andreas 29 årsdag och idag ska vi fira min 25 årdag! Hoppas du mår bra! Hälsa Benny! Nu ska jag fixa här! kram Kram

2009-04-08 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0