Dagens lunch

Datum:2009-04-24 Tid:15:27:01   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Då var dagens lunch avklarad! Provade ett nytt recept idag igen! Har testat tre olika nya recept nu senaste veckan. Var Malin som kom upp en dag i början av veckan och sa att vi skulle testa ett nytt som var med i Ica Buffé-tidningen. Och det gjorde vi, pitabröd med kinesisk köttfärsfyllning eller nåt sånt hette det. Jättegott! Med massa vitkål i, mumma!! :D

Sen igår gjorde vi vegetarisk lassange, som också var från Ica-tidingen. Jätte, jättegod den med! Med aubergine och squash.

Och idag blev det en sallad med färsk fylld pasta, körsbärstomater, mozarella, advocado och massa annat gott! Även den från Ica-tidningen.


God sallad


Efter maten solade jag och Zigge lite :)

Efter maten gjorde jag efterrätt, mixade hallon, mjölk och lite vaniljyoughurt. Mumma!! Hallonsmoothie eller miklshake eller vad det nu blev. Vad är de för skillnad på smoothie och miklshake egentligen? Jaja, gott blev det!!






Zigge och jag delar ju självklart på min drink :P Varsitt sugrör ju!!


Lilla prinsen

Nu ska jag och prinsen gå ut på en promenad, sen blir det solstolen ett tag till!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0