28.04.2009

Datum:2009-04-28 Tid:17:25:05   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Nu är helgen över igen, gå så himla fort. Tycker jag säger det varje vecka, men det är sant! Hinner verkligen inte med.

På fredagskvällen åkte jag och Malin in till Linköping en sväng för att fika och äta lite glass på Bosses :D Tog bussen in, och blev stående runt en halvtimme på Benrgsvägen, hände en mc-olycka, bara några bilar bort från bussen. Otäckt!! Och det händer ju så lätt! Tänker ju extra mycket på de, hur otäckt det är, eftersom Benny kör mc...

Lördagen åkte vi ut till Vikbolandet, far och bröderna Viklund sågade lite ved. Och vi andra satt och solade :D På eftermiddagen skulle vi åka tillbaka till Bennys föräldrar för att duscha och göra oss iordning, för vi skulle till Fredrick och hans tjej på middag på kvällen. När vi kommer till Bennys föräldrar, är det strömavbrott!! Typiskt!! Så det gick ju inte att duscha! Fast Benny hoppade in i duschen och tog det sista av vattnet som fanns kvar, han hade ju sågat ved hela dagen och var svettig! Jag tog bara en raggardusch... :P

Lördagkvällen spenderades hos Fredrick och Jessica, som hade gjort jättegod mat! :) Åt, pratade, umgicks och hade trevligt! Och Jessica verkar vara en toppentjej! :) Så håll i henne, Fredrick ;)

I söndags var vi nere på Mässen och tränade och bastade, jag, Benny och Malin. Var länge sen jag var där nere, har inte vart där sen jag slutade på Cloetta. Hade hänt lite, fanns lite nya maskiner där nere. Sen åkte vi hem och grillade :D

Och idag var jag ju inne på Arbetsförmedlngen. Man ska ju skriva på ett papper, vilka jobb man sökt. Och jag fyllde hela pappret! :P Hihi!! Så jag har nog vart duktig jag.. ;)

Och så fick jag äntligen min solstol idag! Vi var inne på Plantagen och köpte oss en varsin, jag och Benny. Det blev svarta istället för spygröna. Jättefina och jätesköna! :D

Föresten, såg gullvivor idag, i en trädgård bredvid kanalen. Så fint! Nu ÄR det sommar! :D

Nu ska jag och Malin cykla ner till Hemköp och kolla om de finns några perlagoner till balkongen! :)



Måste ju ha med ett par bilder på lilla sötnosen :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har startat en blogg...



http://saftigsommarjordgubbe.blogg.se

2009-04-28 @ 23:36:52
Postat av: Lovisa

Postat av: Lovisa

Hehe ja jag är ju ute så gått som varje dag! I helgen var jag och mina föräldrar i kolmården och gick runt en sjö där på 8½ km. De skorna jag hade då var absolut inte gjorda för en sån promenad, men jag tog mig runt iallafall, men med de nya känns det som jag kan gå nästan hur långt som helst :D Hur är det med er då?

2009-04-29 @ 14:27:35
URL: http://saftigsommarjordgubbe.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha nästa gång uppgraderar vi oss till Smultronstället i Sörping :P..mm Men vi kanske ska ta en tur i mässen innan först haha! Tack för att jag fick följa med :) KRAAAM

2009-05-01 @ 22:08:57
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0