22.04.2009 - Vilse i skogen!!

Datum:2009-04-22 Tid:13:11:35   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Sov väldigt, väldigt länge idag igen.. Hmm, börjar nog nästan vända lite mycket på dygnet nu. Men tycker ändå att det är lite ok att göra det först nu, jag menar, har vart arbetslös i 4 månader och hållt "vanliga" tider. Ja, nästan i alla fall. Men idag sov jag ända till kvart över tio!!! :O

Gick upp och klädde mig, sen bar det av ut i skogen! Började springa min vanliga runda (om man nu kan kalla den för vanlig efter bara 4 ggr :P). Gick lättare än de tidigare tre gångerna, så jag fortsatte lite längre jag! Men jag vet inte riktigt vart jag kom.. :S Alltså, jag var på den grusvägen mitt emot Vreta Skolan, alltså Vretas ladugård. Sjögerstad, heter det väl. Fortsattde den vägen tills den tog slut, tills jag kom till en vändplan uppe i skogen. Sen fanns de massa stigar och körvägar in i skogen. Och jag tänkte att någon av de där stigarna borde ju leda så att man kommer kankse bakom badet någonstans. Provade att gå in en bit i skogen, men det var så mycket stigar överallt, huller om buller, så jag vände istället! Jag vill inte direkt gå vilse i sokgen!! Hihi!! Ringde Anna för att se om hon visste. Hon visste inte. Sen ringde Jenny, och hon visste inte heller. Plus att det var någon i bakgrunden där hos Jenny, som inte heller visste. Är det någon som kan den där skogen eller?? ;)

Jaja, det slutade i alla fall med att det blev en längre tur än jag hade tänkte i alla fall, eftersom jag fick ta samma väg tillbaka igen! Tog en timme innan jag var hemma igen, och joggade nästan hela tiden!! :D Gick bara lite smått emllanåt, plus när jag pratade i telefon :) Så det går frammåt alltså!!! :D

Nu ska jag lägga mig i ett bad, det badet som jag sa att jag skulle ta igår kväll.. Haha, kom aldrig till skott då, så de får bli nu! Sen ska jag gå ner till Jenny tills hon slutar och kolla i hennes kök, kolla exakt vilken färg de har målat med, så vi kan hitta en snygg tapet till!

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit va duktig du är! Du pinnar på där i skogen du. Kommer en älg o muckar så springer du lätt ifrån den :P. Keep going strong! Go Go!! Kram

2009-04-22 @ 18:24:07
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0