21.04.2009

Datum:2009-04-21 Tid:23:09:54   I kategorin:Allmänt | 5 Kommentarer

Har precis kollat husfruar nu. Det är fasen inget bra längre! Händer ju liksom inget längre ju. Känns som om serien borde ta slut nu, allt som kan hände de där människorna, har ju redan hänt!

Lilla Zigge låg bredvid mig i soffan när jag kollade på fruarna. Åt ett par clementiner, och då blev de fart på Zigge! Han ville ha clementin han! Haha, han är ju bara för underbar, djur brukar ju inte gilla citrusfrukter annars. Men Zigge åt säkert en halv clementin sammanlagt!! :D Samma sak var det när Anna var uppe här en sväng efter jobbet, Zigge sniffade och slickade på henne som bara den. Och hon sa att hon precis hade ätit clementin innan hon åkte från jobbet. Zigge gillar alltså clementiner!! :P

Vad har hänt annars då? Ja, ganska mycket faktiskt:

I lördags var jag med om nåt som jag aldrig trodde att jag skulle vara med om! :D Jag var fotomodell!! :D Haha!! Fatta, JAG VAR FOTOMODELL!!! :P
Det var en vän till Malin, som är fotograf, som ville fota Malin. Så frågade de om jag ville följa med och vara med på lite kort jag med. Shit, jag på kort.. Men de gick jättebra, var rikitgt kul!! :D Hihi!! Tack Annelie!!

Någon dag förra veckan cyklade jag och Benny bort till huset, för att kolla hur det såg ut i trädgården nu när all snö är borta. Tyckte inte direkt att jag såg någa rabatter eller trädgårdsland eller nåt sånt. Mest gräs bara! Men kom ju på först på vägen bort från huset att jag skulle fota, så de är inte direkt närbilder ;)










































Idag var jag inne på Arbetsförmedlingen en sväng igen. Tisdag = Arbetsförmedlingsdag... Hittade lite platser som jag
sökte sen när jag kom hem igen. Tog en fika med Malin på stan, hon hade håltimme ;)

På eftermiddagen gick jag en sväng runt kanalen med Jenny. Gick med stavarna, men fick ont i händerna. Första gången jag använder mina egna stavar, och de är så tunna, så de känns som om man kramar sönder handen :S Inget skönt! Jenny sa att hon håller på och målar om hemma i sitt kök, och ville ha mig med som smakråd på tapeter imorgon eftermiddag! Och sånt är kul och kolla på! :) Då kan man ju passa på att smygkolla lite för egen del också, om de nu är så att vi ska göra iordning väggarna i något rum sen ;)

Nä, nu ska jag och Zigge hoppa i säng! Här är ett par fina bilder som jag hittade i mobilen, tror att jag tog dem från Malforsbron på väg hem från Hemköp någon kväll förra veckan. Jaja, vackert är det i alla fall! :D

Puss å god natt!!



Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Ja, vill man bli bästis me Zigge ska man gnida in sig me en clementin.. haha..

2009-04-22 @ 19:04:36
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara så du/ni tänker på det när det blir dags, så har jag massor av små plantor av smulgubbar och smultron i krukor som ni kan få om ni vill....

Kram

PS Vilket träningsfreak du har blivit.....jag får dåligt samvete :( Du är jätteduktig!!!

Kram igen

2009-04-22 @ 19:34:40
Postat av: Lollo svarar

Hej "någon"!!

Du skrev inte vem du är, vem du som erbjuder massa god frukt är!! :P Men jag har mina aningar.. ;) Men är ju inte säker!! Men vi tackar och bugar!! :D

Kram!!

2009-04-22 @ 19:53:13
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Oh, så slarvigt av mig.....hade väl bråttom....

Ja, det är "Faster" som har plantor till er om ni vill ha. Om jag inte missminner mig så är både du och Benny VÄLDIGT förtjusta i "gubbar"...

Kram

2009-04-25 @ 22:00:00
Postat av: Lollo svarar

Ja, jag anade att det var du, faster!! :D hihi!! Ja, jordbubbar o smultron och allt det där är det bästa som finns!!! :D Mumma, mumma!! ;)

Kram kram!!

2009-04-27 @ 12:47:42
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0