Varför??

Datum:2008-09-28 Tid:21:05:48   I kategorin:Allmänt | 7 Kommentarer

Jag ser ju att ni läser, varför kan ni inte bara skriva "Hej"? Kommentera nåt i alla fall. Alltså, det är ju mååånga människor som läser varje dag. Flera stycken av er vet jag vilka ni är. Fast ni inte tror det. Undrar om ni inte vill att jag ska veta. Vad är det som är så hemligt med det? Och om ni nu bara "läser i smyg", så tänk er för vad ni säger till mig, när ni prata med mig eller sms:ar med mig. Ibland säger ni saker som ni inte borde veta. Saker som bara står här.

Tycker bara det känns lite konstigt. Varför ljuga?



Kommentarer
Postat av: tesse

Heeeeeej!!!!! ledsen ska lämna avtryck nån mer gång, brukar kolla din ibland.,

2008-09-28 @ 22:35:56
Postat av: Lovisa

Vad nu då? Det var inte mig du mena hoppas jag. Jag kommterar så ofta jag har tid och lust :D

2008-09-28 @ 22:36:48
Postat av: LillaAnna

Hehe.. Lilla gumman.. jag har försökt oxå.. de är minst 25 pers som läser min blogg varje dag.. men ingen säger nåt förutom du, Jenny & Thessan.... De spelar ingen roll hur mycke man tjatar på folk.. Jag skriver inte i allas bloggar heller.. men de beror på att jag inte vet om mina kommentarer är välkomna eller inte vetty.. å då är man tyst! :) Du är själv lite dåligt på att kommentera ibland faktiskt.. ;) -krama om- på tisdag har vi en hel dag tillsammans!!!! Hurra!!

2008-09-28 @ 22:48:33
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Evelina

försökt locka fram mina läsare oxå, men det funkar fasen inte.. vet inte hur man ska bära sig åt? :)

2008-09-28 @ 22:53:12
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Adecco Jennie

I read!!! :) men kommenterar inte om jag inte har något att kommentera.. Läser även Annas ibland.. ;) Loads of Love

2008-09-29 @ 12:34:47
Postat av: Jenny

ska försöka att bättra mig... ibland kollar jag bara om du har skrivit nått nytt men det är inte alltid som jag läser det du har skrivit direkt, utan kollar o läser senare.. kram

2008-09-29 @ 15:36:11
Postat av: Lollo

Ja tittar inte lite då o då inte ofta ja skriver men får ta o göra de till dig =) hoppas att allt är bra med dig annars kram

2008-09-29 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0