Tidig morgon!

Datum:2008-09-07 Tid:07:57:04   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Jag kan inte sova! Har legat vaken till och från sen kl 5. Så, nu ger jag upp! Ska nog bara äta lite frukost, och sen hoppar jag inte i duschen och åker till Sandra direkt! Kankse åker och väcker henne! :)

Igår kväll var vi nere hos Evelina en sväng efter maten. Benny hade fixat alla lampgrejer, så han satte upp dem åt henne! Jättefint blev det! Ett helt annat rum! Tänk vad lite ljus kan göra! :)

Vi hade med en matlåda till henne också, för hon sa tidigare på dagen att hon hade tänkt göra potatisgratäng, men inte orkade. Och jag gjorde ju det tills Benny kom hem. Fösrökte och göra lite bara, så allt skulle gå åt, men det är verkligen svårt att plannera hur mycket som är lagom! Eftersom vi är borta både idag och imorgon (och förhoppningsvis kommer äta mammas och pappas goda mat) kan ju inte maten stå i vår kyl och bil gammal. Tyvärr går det ju inte och frysa gratängen, så, istället för och kasta den, tog vi med den till Evelina! Hon blev jätteglad! Hoppas den smakar sen idag! :) (Fast, är det inte så att du inte åter lök, Evelina? Kom på det nu. Det är lök i! Så du får väl pilla lite i maten! ;) )

Jäkla foten då! Herregud vad ont den gör idag! Blev kankse lite mycket gående igår. Är ju inte van! Känns som en blandning av träningsvärk och vanliga fotvärken. Haha, jag kankse fick träningsvärk av att gå på marknaden!! :P

Duchen, frukost, Sandra, sen S:t Anna! Bäst och sätta fart!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu har jag ätit! Jättegott var det, tack så mkt :D

äter lök, så inget pill i maten blev det :)

2008-09-07 @ 16:56:20
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0