Sånt här gillar jag!!

Datum:2008-09-04 Tid:21:48:56   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Den här bilden har ni nog sett tidigare, jag gillar den massa! :) Och nu hittade jag någon som skrivit om bilden! Hade jag ju kunnat göra själv i och för sig, har bara inte tänkt på de förut! Men jag har bytt lite ord i alla fall! :)

Ja, här är bilden först:



Och här kommer lösningen:

Kvadratroten av kärlek: Ganska ointressant, funkar ju inte
Cos( kärleken ): Rotera kärleken kan jag redan :P 

Rumsderivatan av kärlek: Helt enkelt ett långdistansförhållande! Att tidsderivatan går mot ∞ är ju känt sen tidigare ← varar för evigt

Identitetsmatrisen multiplicerat med kärlek: Det blir ju kärlek. Den var enkel!

Fouriertransformationen av kärlek: Oj, knepigt. Ingen aning. Men det skulle vara sjukt intressant att veta hur kärlekens spektrum ser ut!

Haha, inte illa va? Är väl bara jag själv som gillar sånt, har jag känsla av! Eller? :P


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fattar nada, haha!

2008-09-04 @ 22:25:09
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0