Rederiet

Datum:2008-09-04 Tid:12:24:48   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Som ni vet sitter jag och kollar på Rederiet nu om dagarna när jag sitter här hemma. Men, måste erkänna, det börjar bli ganska tråkigt det med.. Såg precis avsnitt 78 nu, av 318 :S Så, jag har ju kommit ganksa långt ändå! Inne på säsong 6, såg jag, när jag letade efter bild till de här inlägget. 

Och nä, jag har alltså inte sett 78 avsnitt nu sen i måndags när jag skadade foten, om det var det ni trodde. Jag började kolla någon gång i våras, och har sen kollat på nåt avsnitt här, och nåt avsnitt där. Fast de har säkert blivit 12-15 avsnitt senaste dagarna!! :S

Men måste säga en sak: Rederiet var bättre förr!! När man var yngre och såg det på TV direkt, då var det ju riktigt bra! Det var ju alltid torsdagens händelse, att Rederiet gick kl 20.00 på kvällen!! Haha!!  

Just nu är han Viggo, den där äckliga människan kapten på båten. Han har precis blivit biten av det jättegiftiga ormen, men klarat sig. Usch, jag gillar honom inte, han är ju helt vrickad! Och han Felix, som jobbar i maskin med Gustav, har precis börjat nu. Kommer ihåg att han var ju bara såååå snygg när man såg det på TV, men nu var det inte alls mycket och hurra för! Hehe! Jag och Sandra diskuterade det igår, om alla som man tyckte var snygga och såg bra ut när man var 14, ser ju ut som skit nu! Eller det kankse var och ta i, men, nästan! :) Man ändrar sig väl.. :P

Nähä, om man skulle starta avsnitt 79 då!! :P



De som var med från första avsnittet


Kommentarer
Postat av: Evelina

Felix var nog alla tjejers dröm på den tiden! :P Har faktiskt inte sett honom på väldigt länge, men jag skulle säkert tycka han såg bra ut nu med, haha ;P

Men annars är det ju faktiskt som du säger.. De man tyckte såg bra ut förr är ju inte direkt något att hurra för nu! :P



Ha så trevligt med det 79:e avsnittet :)

2008-09-04 @ 12:48:45
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0