Packar

Datum:2008-09-09 Tid:15:34:38   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Håller på och packar nu. Tvättar lite också. Sista maskinerna islängda nu. Hinner lagom torka till imorgon.

Kollade precis vädret:

25°C I SUNNY BEACH IDAG!!! WOHOOOO!!!

Fast det låter inte så mycket ändå, 25°C. I grannstaden var det 28°C, den som bara ligger 3 km bort. Konstigt. Vad är det för en kall håla vi ska till! :P

Jag är nervös nu. Flyget. Usch. Det blir väl en Stig Helmer på Arlanda imorgon så här dags: "Jag kan flyga, jag är inte rädd" :P Haha!!

Packa vidare, sen klä mig, för jag och Jenny ska följa med Jennie på lägenhetsvisninge ikväll. Hon ville ha lite fler ögon som kollade! Och jag tror det blir en jättebra lägenhet, sen var verklegen jättefin på bilderna! Ljus och fin. Sovalkoven var i rosa, så jag skulle lätt kunna ta den!! :P


Imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

ser j'ttefint ut på bilden vill oxå åka, hoppas att det kommer att vara bra nu när ni åker... vi ses när du kommer hem.. kram

2008-09-10 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0