Nya chokladen

Datum:2008-09-05 Tid:20:48:23   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Ja, nu har jag testat nya chokladen! (Hittade den på Hemköp nere i stan, den bredvid Åhlens, Lollo!! ;) ) Men nä, de var inget direkt och ha! Alltså, det var ju Marabou choklad, och den är ju god som vanligt. Sen var det som hackade kexsmulor i, lite som Fazer Blås ena kaka, men kexsmulor i. Men jag tror att det skulle vara en nyttigare variant av choklad, för det stod på framsidan hur många kcal det var i. Och det är ju inte direkt man skriver ut med nöje på godis! Men chokladen smakade havre! Haha!! Ja, som om det skulle vara sånna här havrekakar i! Så, jag rekomenderar den inte! Ska man äta choklad, behöver man inte se kcal just då, och faktiskt äta de gamla hedliga kakorna som redan finns!! :P

Men vi testade en ny till grej, när vi ändå köpte godis! Daim med forest fruit-smak. Och den var faktiskt god! Den kan jag däremot rekomendera!! :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jasså där ser man =) får se om man hittar den eller inte.. :P kram

2008-09-05 @ 21:25:17
Postat av: Lollo

där ser man :P ja får se om man hittar den till slut :P kram

2008-09-05 @ 21:26:41
Postat av: Lovisa

Så den var inte riktigt som du hade tänkt dig :) Jag gillar mest cloettas saker hehe :) Nu hade jag massa att läsa pga internet legat nere, men nu funkar det igen woho :D Hoppas ni får en riktigt härlig resa! Kram!

2008-09-06 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0