Ny choklad

Datum:2008-09-04 Tid:23:49:50   I kategorin:Allmänt | 12 Kommentarer

Nu när jag ser så mycket på tv, kan jag ju faktiskt reklamen som går där. Och ICA gjorde reklam förut om Marabous vanliga chokladkakor, att de var två för 25:- tror jag. Ena kakan som visades då, var Marabous nya, Amigo. Sandra hade ätit den på jobbet för ett tag sen, för det var tydligen någon på hennes jobb, som kände någon på Marabou eller nåt sånt, och hade med sig smakprover på den nya kakan.

Så jag gick in på Marabous hemsida, för att se om kakan fanns med där. Men inte då! Nyheterna som fanns där var bara om Daim. Hallå!! Gör man inte reklam för det nya? Jag vill ju veta exakt vad de är för kaka! För Marabou är ju livet.. ;) (Kankse jag inte får säga, som jobbar på Cloetta, men det är ju bara sanningen!!)

Men Sandra sa att den var underbart god, smakade som en blandning av Marabous Digistivekaka och Cloettas Sportlunch, sa hon. Fast godare! :)

På ICAs hemsida hittade jag i alla fall reklamen, så, såhär ser kakan ut (och lite annan smygreklam):



Får se till och gå in i en affär imorgon innan bion och se om jag hittar den, för då kan vi ju smaska på den till filmen!

Vi ska se andra Arnfilmen imorgon. Inte för att första var speciellt bra, den bara var. Lite som Sagan om ringen och Harry Potter, inget bra, men man ska ha sett dem!


Hittade ingen bild från nya filmen, så gamla får duga :P
Undra hur blå hans ögon är i verkligheten...


Nä, mina vänner, nu ska jag gå och lägga mig. Eller i alla fall lägga mig och läsa lite. Men jag annar att de flesta av er redan sover så sött, förutom Anna och Benny då, som jobbar natt! Hoppas natten går fort för er, så ni får helg snart! Och Anna, akta lådstaplaren! Du måste ju vara hel tills lördag! <3 Och Benny, akta alla utstickande kroppsdelar som skulle kunna fastna någonstans, när du är runt och pillar! ;) <3 Risken finns väl för att inte Sandra sover än heller, men du måste! Det kommer vara en jättejobbig dag imorgon, du kommer vara helt slut efter allt! Lova mig att ta de lugnt! Och håll ingenting inne! Krama Fille och Therese från mig med. <3 Ring imorgon! Kommer tänka på er hela dagen!

Puss
God Natt

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Haha.. Lollo då.. ja nu vet vi ju vad vi har för speciella kortpris allafall.. -asg- Jag ska vara rädd om mig.. lådstaplaren kommer inte få de lätt snart.. jag hoppas dom byter ut hela skiten! Hoppas du sover så gott.. nu är de snart dags för våran andra rast :)

Hörs imorgon!

KramKram

2008-09-05 @ 02:59:35
URL: http://nogg.se/twizz
Postat av: Evelina

Menar du helt seriöst att du inte tycker att Sagan om ringen eller Harry Potter är bra? :O

Då delar vi iaf inte samma filmsmak, det märker jag det! :P

2008-09-05 @ 09:53:52
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo svara Anna

Vaddå, de är väl inte bara jag som har de där grejerna på mitt kort va? Det där har väl alla? :S eftersom det var den reklamen som gick på tv.. Jag brukar bara ha kyckling och ris o wookgrönsaker på mina de där personliga erbjudandena!! Haha!!

kram kram

2008-09-05 @ 11:04:01
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svara Evelina

Nä, de gör jag faktiskt inte! Det är ju overkliga filmer, sånt gillar jag inte! Det ska ju vara på riktigt ju!! :)

Kram kram

2008-09-05 @ 11:04:53
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Lollo är lite speciell när det gäller tv å så.. jag menar.. hon uppskattar inte mästerverk som Sagan om Ringen och Harry Potter.. men hon sitter å glor på alla avsnitt av Redieriet.. de säger en heldel lixom.. hahahahah

2008-09-05 @ 13:59:29
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jennie (Adecco) haha

Ne, inget illa får sägas om cloetta, speciellt inte när du har anställning där ;) Men visst tycker man nog att Marabous kakor är godast när man ser cloetta choklad hela dagarna.. Så I get it.. haha

2008-09-05 @ 15:25:12
Postat av: Lollo

ja du tänkte köpa den nya kakan men icke att den fanns på maxi eller willys =( svår o få tag på tydkigen hoppas du hittar den =) ha de så bra på bion kram

2008-09-05 @ 16:46:11
Postat av: Lollo svara Anna

Haha, ja, tv är ju inte min starka sida.. :P Men rederiet är ju helt ok!! ;)

2008-09-05 @ 19:47:49
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Jennie

Haha, typiskt att du skulle se o kommentera det då! :P haha!! Jag tror faktiskt inte jag är ensam på jobbet o tycka så!! :)

2008-09-05 @ 20:57:17
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Lollo

Jag hittade den på Hemköp vid Åhlens inne i stan! Men, jag vet inte, den kanske inte har kommit ut i så många affärer än! Har inte kollat i någon annan! Kram kram

2008-09-05 @ 20:58:49
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

oki då får man se när den kommer ut till de andra :P

2008-09-05 @ 21:27:28
Postat av: jennie Svarar Lollo

haha haha... Ne, vi tycker nog de flesta att marabou är gott.. undra om de som jobbar det oxå tycker det..

2008-09-06 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0