Nu åker jag!!

Datum:2008-09-10 Tid:09:59:55   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Hej då Sverige, nu åker jag!! :)

GRATTIS SANDRA!!! :D

Fansen vad jag är nervös.. Skitorolig i magen!! Haha!! Och så håller jag på o blir förskyld också, vilken jäkla tajming.. :S Amanda som smittade mig.. :( Men jag har druckit sånna där himla äckliga droppar som ska motverka förskyldningen hela morgonen.

Träffade David igår på stan, när jag och Jenny stod och väntade på Jennie. David!! <3 Det var länge sen!! Jag lovar, jag ska höra av mig när jag kommer hem igen! Han bodde ju nästan hos mig för länge sen. eller länge sen, typ ett och ett halvr år sen. Han var jämt här då! :) Saknar honom!!


Jag och David :)

Nä, nu ska jag gå och stänga väskan och väga den igen. Hehe, 20 kg är inte mycket packning inte!! :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha det bäst nu Lollo! :D

2008-09-10 @ 11:42:54
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Jenny

hade jättebra nu på din resa.. kram

2008-09-10 @ 15:51:11
Postat av: Lovisa

Jag höll koll på att planet skulle starta när det skulle. Enligt arlandas hemsida kom ni iväg 17.30. Kram Kram!

2008-09-10 @ 17:36:28
Postat av: Lovisa

Men Lollo =) var är den lovande uppdateringen? Änäevars jag förstår du njute rav din resa! Nuut på ordentligt nu :D

2008-09-16 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0