Middag hos Andreas och Lovisa

Datum:2008-09-21 Tid:10:56:49   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Igår eftermiddag/kväll var jag hos Andreas och Lovisa en sväng. Kollade lite på bilderna (hann inte med alla) och filmen från katamaranen.

Sen gjorde Andreas mat till oss, vilken karl!! ;) Klyftpotatis, fläskfilé, champinjoner och sås. Var jättegott, Andreas!! 


Middag :)

Inte långt efter vi ätit klart ringde Benny, och sa att de skulle vara i Åby redan 20.10, enligt gps:en. Jag som hade räknat med att de inte skulle komma hem förens efter 22. Så alla bilder hann vi inte gå igenom. Får ta de nåsta gång!  

När jag gick ifrån Andreas och Lovisa och skulle gå till bilen, slog jag en blick över gatan som man gör, när man letar efter sin bil. Och den fanns inte! Herregud! Tänkte, så himla förvirrad kan jag ju inte vara så jag glömt var jag ställt bilen! Men sen såg jag ju den blåa golfen. Aha, just det, Jennys bil ja! Haha! Total sinnesförvirring för några sekunder!

Måste säga att det gick väldigt bra att köra den bilen, den var så himla lätt och smidig, jämförelsevis med Audin. Och växlingen gick bra, jag trodde jag hade glömt bort det! Ska väl ta och ringa Jenny nu vartefter och se om hon är vaken, så jag kan lämna tillbaka bilen. Hon var på kräftskiva igår när vi kom hem, så bilen har bott i vårt garage inatt.

Annars blir det en heldag hemma, eller, rättare sagt i tvätstugan. Har hur mycket tvätt som helst!! Och alla nya kläder jag köpte i Bulgarien, som måste tvättas själva första gången. Det kommer ta hela dagen! Hoppas bara det finns någon stuga ledig! Skulle vara så typiskt óm det inte fanns, bara för att jag inte har bokat.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad skönt att det gick bra att köra bilen, du som var så orolig ;) Men köra bil med växlar är som att cykla, man glömmer det aldrig :P



Gott med mat förresten, nu blev jag himla hungrig :P

Tvätta lugnt! Kram

2008-09-21 @ 11:57:16
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad kul att det uppskattades :D Nu är jag hemma efter min o monas resa :D Jättetrevligt :D Kramar

2008-09-22 @ 20:52:07
Postat av: Lovisa

Förresten har köpt parfymen nu :D:D:D

2008-09-22 @ 21:06:51
Postat av: Lovisa

Förresten har köpt parfymen nu :D:D:D

2008-09-22 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0