Måndag

Datum:2008-09-29 Tid:13:38:42   I kategorin:Allmänt | 5 Kommentarer

Nu har jag precis kommit hem från stan, har vart inne där en sväng och växlat tillbaka mina pengar som blev över från Bulgarien. Blev 2000 kr över, så det är ju ändå ok! :)

Sen var jag inne på Lush en sväng och köpte en schampookaka, balsam, en ansiktsmask och två badbomer :D Mamma fick ju massa grejer därifrån när hon fyllde, och sa att jag måste testa schampoo och balsamet därifrån, hon sa att det var jättebra! Att håret blev så mjukt och lätt och fluffigt och luktade så gott! Så jag ska prova! :)


Den här schampookakan köpte jag


Och denhär badbomben. Den ser kankse inte så rolig ut, men den luktade jättegott! "Snabbfräsande och mineralrikt bad med rött Hawaiianskt havssalt. Enormt terapeutiskt med upplyftande cypress och sandelträ. Ett stärkande och fantastiskt välgörande bad som gör underverk för trötta muskler och torr hy." stod det om den.

Så det blir nog ett långt bad med badbomd och ansiktmask efter träningen ikväll! :) Och sen testa nya schampoot och balsamet! :) Om det nu blir någon träning, får se hur det känns framåt eftermiddagen. Jag måste ha urinvägsinfektion. Jag tror verkligen det. Under den korta tiden jag var på stan, fick jag sprínga på toa 2 ggr och sen när jag var och handlade på Maxi 2 ggr till. Och då hade jag nästan inte drucktit nåt heller. Får väl se om den när läkaren hör av sig i eftermiddag, om proverna visade nåt! :S För det kanske inte är så lätt att träna, om man måste springa ut på toa var 5:e minut :( Faan..

Ja, för övrigt är det nu konstaterat att min hårddisk är paj. Så jag ska skicka in den till LG, se vad de gör åt saken. :(

Nu ska jag göra iordning portersteken, så den är klar tills Benny vaknar :)

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Jenny

får hoppas att det kan fixa din dator... hoppas att du kommer att må bättre snart... kram

2008-09-29 @ 15:33:51
Postat av: Lovisa

Jag vet hur det är mned att ha sånt skit =/ Har jämnt taskig blåsa. Året runt! Vissa perioder mer eller mindre. Just nu hyfsat!

2008-09-29 @ 20:44:54
Postat av: Anonym

hoppas du blir bättre inte kul o gå runt o springa på toa hela tiden. Tänkte bara höra om de var någon ny affär som du har varit inne o handlat i? Tänkte gå in till stan någon dag o strosa lite o se händer så mycket där inne när man inte är så ofta inne. ha de så bra kram

2008-09-29 @ 22:23:43
Postat av: Lollo svarar ??

Ja, hej, vem du nu är som har skrivit! :) Ja, den är väl ganska ny, Lush, tror jag. jag är ju inte heller inne i stan speciellt ofta.. Den ligger på övervåningen på Gränden (tror jag det är). Bredvid Gallerix typ. Du känner den på lukten!! :P Haha!! Kram kram

2008-09-30 @ 06:47:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sorry skrev inte att de var jag :P då vet ja de ska se när man åker in till stan. Ha de så bra kram

2008-10-01 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0