Leilabok

Datum:2008-09-04 Tid:22:54:36   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Förra veckan beställde jag Leilas bok A piece of cake. Så den har jag suttit och blädrat i nu, jättefina bilder i! Och massa, massa goda saker i! Gud vad jag ska baka sen, bara vi får helfrys! :) Älskar att baka, gjorde det jämt när jag bodde hemma, nästan varje helg. Men sen har det liksom dött, eftersom man inte har plats för massa bröd och muffins och bullar i en liten lägenhetsfrys. Plus att då fanns det ju alltid massa folk hemma som åt det man gjorde. Jag ställer mig ju inte och gör bullar till mig själv direkt. Så då hoppas jag att alla nära och kära kommer hit och fikar!! Haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0