Ledig natt

Datum:2008-09-29 Tid:20:03:53   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Japp, inatt är man ledig! Men jag ska på skyddsombudsutbildning i Norrköping imorgon, så jag kommer ju jobba då istället. Plus att jag ska jobba imorgon natt också. Kommer nog bli lite tufft det!!

Så nu ska jag äta lite och kolla på "Färjan" det var nån dokmentäraktigt om Cinderella. Haha! Ser man på Rederiet, måste jag ju kolla på det! :P

Och vet ni vad jag såg på reklamen förut? DESPERATE HOUSEWIVES BÖRJAR IMORGON!! :D Jippie!! :D Fast tyvärr ska jag ju gå till jobbet då, men får väl spela in det :P

Puss å godnatt

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Tomorrow its you and me babe :D

Ses tio över sju.. :S

Sov så gott! Kramen

2008-09-29 @ 20:17:36
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lollo svarar Anna

Japp, en hel dag!! <3 Det var länge sen!! Är du vaken nu då? :P För snart kommer jag! :) Är redan hungrig, så vi får åka snabbt så vi får frukost snabbt!! :) Kram kram

2008-09-30 @ 06:42:27
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

var glad för att du inte var på jobbet inatt det var inget roligt.. det var inget som funkade som det skulle... så vi hade montör i stort sett hela kvällen..så det var inget roligt att jobba... vi ses inatt kram

2008-09-30 @ 15:55:59
Postat av: Benny brandman

Ja du jenny den där delen med montör stämmer :P

2008-10-02 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0