Länge sen

Datum:2008-09-28 Tid:12:30:04   I kategorin:Allmänt | 8 Kommentarer

Nu var det länge sen igen. Har inte haft tid i veckan och skriva någonting här alls! Det har vart fullt upp. Plus att min dator är paj, och jag har försökt fått iordning på den. Men det går inte! Så, jag frågade Roger igår, om han hade lust och hjälpa mig någon dag med det, och de skulle ändå till Biltema och Ikea idag, så de kommer hit sen och kollar på datorn!! :D Hoppas han kan fixa den. Han trodde det kunde vara modekortet som gått sönder. Men han skulle testa nåt annat först, sa han. Jaja, aldrig mer en LG dator då. Som Ingrid sa: "LG ska hålla sig till microvågsugnar!" Haha, det kankse ligger nåt i det! ;)

Ska plocka iordning lite nu och sen göra en äppelpaj tills de kommer :) Kanske ska prova och starta min dator igen också, vem vet, den kanske hoppar igång nu! :P


Isdrink utanför hotellet i Sunny Beach

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

ojoj.. dom där drinkarna ser farligt goda ut!!?! Alla verkar typ ha otrur me laptops.. jag har problem me min, Thessan me sin.. å du me din.. skräp grejer! Bättre å ha en stationär.. den kan man iaf pilla med när det blir fel på den.. Men om han inte kan hjälpa dig så ska du få numret till dom som hjälpte mig!! Dom är jätte duktiga! Tänker på dig min vän! <3 Kramen

2008-09-28 @ 15:14:53
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lovisa

LG är då inte att lita på :) Micron vi hade började lukta bränt efter 2 år precis när garantin gått ur så vi köpte oss en Whirlpool istället. Kanske går det inte så bra för LG? Kram

2008-09-28 @ 15:38:00
Postat av: Lollo svarar Anna

Hehe, ja, de var goda :) Fast jobbiga och dricka, man fick dricka dem långsamt, eftersom de var så kalla :) Ja, bärbara är nog bara skit.. Får bli en stationär nästa gång. :S Jag ska skicka datorn till LG support eller vad de heter, de är ju gratis. Så jag provar det först! Tack ändå! :) Kram kram

2008-09-28 @ 17:59:35
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Lovisa

Nä, det är tydligt det! ;) De kankse inte ens kan göra microvågsugnar då.. :P Kram kram

2008-09-28 @ 18:00:35
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha näe jag menar det :D De får väl komma på nåt nytt o göra som de isåfall är bättre på =)

2008-09-28 @ 18:47:34
Postat av: Jenny

hoppas att dom kan fixa din dator...

Drickar ser väldigt foda ut.. ni ser ut att ha det trevligt... kram

2008-09-29 @ 15:39:11
Postat av: Benny Brandman

jaha och var ni på för ställe där på bilden då? tanke på vad som står på skylten i bakgrunden :P:P

2008-09-30 @ 14:14:21
Postat av: LillaAnna

Hahahaha... jag tror jag skrattar ihjäl mig.. Benny du är bäst!! Jag såg inte de ens.. Jag ska ringa Lollo på en gång nu å fråga.. hahahahah

2008-10-01 @ 19:09:17
URL: http://nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0