Lägesrapport

Datum:2008-09-04 Tid:09:11:15   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

God Morgon!

Precis uppkommen ur sängen, somnade faktiskt gankska tidigt igår, jämfört med natten innan! Skönt!

Och när jag kommer ut i köket och kikar ut mellan persiennerna, är det KLARBLÅ HIMMEL OCH STÅLANDE SOLSKEN!! Jag vill ut! Ut och gå en lång promenad längs kanalen, ut och springa, bara UT!! Åhh!! Fan, att de inte kunde regna istället, hade ju känts lite bättre för mig i alla fall! :P

Jaha foten då.. Jo, det går åt rätt håll, helt klart!! :D Svullnaden är borta helt, tror jag :) Det bara värker i den lite, och speciellt när man går, när jag vrider foten. Så jag börjar se ljuset nu ;)

Ikväll är det fackmöte på jobbet, hade jag glömt bort, men Anna hade skickat ett mess som jag såg nu när jag vaknade om det, om en fråga inför mötet. Funderar på om jag ska gå ner dit, för och få se lite folk! Haha! Eller inte gå alltså, åka bil i sånna fall. Eftersom det är en automat, behöver jag ju inte använda vänstra foten! Ska höra med Anna sen när hon vaknar om hon ska dit. Annars skiter nog jag i det. Eller, ja, får väl se vad jag känner då, helt enkelt!!


Nu:
Frukost + Rederiet = Sant (Fan vilken dålig vana!! :P )


Kommentarer
Postat av: Evelina

Skönt att du kanske kommer ut lite idag! Men ta det lugnt när du går ;)





Förresten.. Rederiet? Går det fortfarande? :O

2008-09-04 @ 10:38:17
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Evelina

Ja, jag lovar! :)



Jag har lånat rederiet av Björn o Madde, så jag ser hela serien från början. Såg precis avsnitt 78 nu. Hehe.. Fast jag började någon gång i våras alltså. O nu när jag bara sitter här, är de skönt o ha nåt o titta på :)

2008-09-04 @ 11:56:12
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0