Lägesrapport.. Igen..

Datum:2008-09-05 Tid:11:12:14   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

God Morgon, God Morgon!!

Sov visst lite länge idag, har precis gått upp! Eller, ja, kankse en timme sen, har hunnit sitta här ett tag och pratat med Jenny också.

Foten är mycket bättre idag!! :D Känns riktigt bra!! Det är ju stel lixom, jag haltar inte, men kan inte gå snabbt allt. Så gå väldigt sakta gäller nu! Och sen är det något konstigt knak i foten också. Ibland knakar det ju i lederna när man böjer sig ner och sånt, och så gör det i foten nu, varje gång jag reser mig upp, fast själva knakljudet är typ dubbelt så högt. Inte riktigt samma typ av knakljud helt enkelk. Så något är väl lite trasigt där inne än. Det är ju fotknölen som är öm, och sen senana som man känner från fotknölen, på utsidan av benet, ungefär halvvägs upp mot knät.

Nu ska jag ta mig lite frukost och sen hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0