God Morgon

Datum:2008-09-03 Tid:10:32:42   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

God Morgon!

Då är man vaken igen! Är jättetrött och skulle kunna sova mycket längre, med tanke på att jag inte somnade förens närmare 4 imorse. Men, det är ju bäst att gå upp i alla fall, så jag är trött till ikäll, ifall foten blir mycket bättre under dagen och jag ska gå upp kl 5.00 imorgon.

Foten kändes bra till en början är jag vaknade, den var inte alls lika suvllen som den vart tidigare. Kändes ändå ganska ok att gå på den, så länge tårna pekade precis spikrakt fram, vill säga. Men nu, efter att ha suttit här i kankse 10 min, börjar värken komma igen, och det dunkar i foten. Var nog för att jag sovit och varit avslappnad och haft foten stilla så länge. Ska nog ta och linda in den igen, det känns mycket bättre i den då!

Nä, halta bort till badrummet och hämta bandaget (plus att passa på och gå på toa när jag ändå är där :P) sen ut i köket och göra lite frukost. Sen får jag väl tillbringa dagen här i soffan.. :( Usch, känns långtråkigt redan nu!

Och ganska exakt nu har det ju gått två dagar sen det hände. Avvaktar tills imorgon, har det inte blivit något bättre alls morgon förmiddag, ringer jag VC. Så de kan byta ut min fot eller nåt!! Haha!!


Haha, ja, ungefär så ja!! :P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Krya på dig hoppas foten blir bättre. O hoppas du får en trevlig resa med =)Får se när man kommer ut till jobbet o hälsar på er =) ha de gött kram

2008-09-03 @ 14:00:12
Postat av: Lollo svarar Lollo

Tack! :) Ja, jag hoppas resan blir bra! inte längt kvar nu! Ja, kom o hälsa på, på jobbet någon dag!!

kram kram

2008-09-04 @ 12:00:28
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0