Födelsedag

Datum:2008-09-20 Tid:14:25:49   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Jaha, då var man hemma i kalla Sverige igen! Shit vad det är kallt här! Fick sätta på alla element här hemma när jag kom hem.

Igår fyllde mamma år, 44 år. Hon börjar bli gammal nu! ;) Jag hade ingen bil, så jag kunde ju inte åka till dem, plus att jag jobbade till kl 18 på kvällen. (Ok då, jag gick faktiskt hem kl 16). Så de kom in till Linköping och vi skulle äta på Gula Huset. Jenny var snäll och skjutsade in mig till stan, igen. Vi satt där länge och åt och pratade, satt i 3 timmar! Tiden bara sprang iväg. På förmiddagen hade Jenny kört in mig till stan igen, så jag handlade present till mamma, från oss alla i familjen. Köpte en stor box med massa schampoo, duschtvål, krämer och grejer på Lush. Hon blev jätteglad! Hon fick två olika ansiktsmasker, som skulle förvaras i kylen. Den ena av dem, såg ut som chokladmousse, och luktade som chokladmousse! Den ska jag köpa själv nästa gång jag är i stan och testa!!


Mamma och Pappa


Amanda och Victor


Hela den boxen var full med duschgrejer! Vill också ha!! :)


Amanda med sin glassefterrätt


Jag hade köpt en T-shirt till Victor i Bulgarien:
"My sister was in Bulgaria and all I got was this losy t-shirt"


Pappa fick en likadan, fast med dotter, istället för syster.


Mamma fick en blomring

Amanda fick en Billabong munkjacka, vit med rosa stora blommor på. Jag köpe en likadan till mig själv, så nu har systrarna P samma tröjor!! ;)

Idag har jag bränt alla mina bilder jag hade i datorn, för jag har nog fått virus eller nåt. Datorn är heldum. Nu går den inte igång alls. Men som tur fick jag över bilderna till Bennys dator!

Var med Evelina, Enya och Jenny ett varv runt kanalen på förmiddagen. Ringde Jenny och frågade om jag fick låna hennes bil ikväll. Och då var de precis på väg ut. Så hon frågade om jag inte skulle med. Jag skulle ändå gå till Hemköp, för det är helt tomt i kylskåpet.

Fast jag gjorde nåt som jag aldrig gjort förut, och som jag trodde att jag aldrig skulle göra! Jag köpte RISGRYNSGRÖT PÅ KORV!!!! Ahhhhh!! Jag gör allid egen annars. Gillar inte korvgröten. Men när vi var ute och gick, sa Evve att hon skulle hem och göra gröt till Enya, och jag blev så sugen på risgrynsgröt! Men jag åt upp en hel korv, det var faktiskt ok ändå. Fast, det är klart, har man vart i Bulgarien en vecka, är all mat god!! :P Så det kankse är därför. :P

Efter vi hade handlat, fick jag ta med Jennys bil hem direkt. Herregud, köra manuell bil! Det var inte igår!! Haha!! Nu måste man ju koppla! Växla var inget ovanlig, jag har börjat växa Audin själv när jag kör, den drar mindra då. Men vänsterbenet rör man ju aldrig. Men det går nog bra, är ju bara motorväg till Norrköpng/Åby, så det går nog bra!! Haha!!

Tack så jättemycket för lånet av bilen, Jenny! Jättesnällt! Och för skjutsen igår, alla gånger! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till Andreas och Lovisa. Jag skulle få middag där! :D Och så ska jag visa alla bilder från Bulgarien. 1300 bilder, med bara min kamera! Sen har ju Sandra massa bilder, vet inte exakt hur många, men många är det nog med!!

Och sen ska jag hämta Benny ikväll, han kommer hem idag!! <3 Han trodde han skulle vara i Åby vid 22-tiden! :)

Och nu undrar ni säkert varför jag inte skriver nåt om Bulgarien, men jag gör det nog i nästa inlägg, eller nåt. Hinner inte riktigt nu.

Vill ni se bilder är det bara att säga till, jag visar så gärna! För jag kommer nog inte lägga upp 1300 bilder på bloggen! Hehe! Plus att jag har en film från när vi åkte katamaran där nere, typ 45 min lång tror jag! Den måste ni komma och se! :)

Nu blir de duschen - svensk dusch!! Haha!! Så skönt!!


Kan ju avsluta med en bild med världens godaste drink! Någon jordgubbstekila,
tror jag att det var. Underbart god! Blev ett x antal sånna under veckan :P


Kommentarer
Postat av: Evelina

Menar du verkligen inte att du kommer lägga upp 1300 bilder på bloggen? Nu blev jag besviken! :P

2008-09-20 @ 16:09:40
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack för idag :)

2008-09-20 @ 20:34:39
Postat av: LillaAnna

Heeeeey Lollolisan!! Upp me alla bilder nu då! Så jag får se! Eller så kan du ju faktiskt ta å bjussa på en fika så jag får se allt.. :D

2008-09-20 @ 20:56:44
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0