Farliga motorcyklar..

Datum:2008-09-03 Tid:21:41:35   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Mmm, som ni kankse vet, så har Benny nu äntligen köpt sig en motorcykel. Han är jätteglad, och det förstår jag! Men jag börjar tycka att det är lite småläskligt.. En olycka händer ju så lätt! Och man är ju så pass oskyddad på en mc! Fan! Men, jag får väl inte sitta här som en mamma och tänka så.. :S

Dessutom pratade han med en kompis förut, som köpt mc för typ en vecka sen. Och han hade vart med om en olycka i helgen och kört omkull.. :( Usch!! Han hade visserligen klarat sig bra, bara lite ont i nacken, men ändå! Fan va otäckt!! Och mc:n var väl trasig då. Och när det är någon man känner också, känns det ännu mer otäckt!! Åhh!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med dig helt och fullt, så du är inte ensam om att känna så! :S

Jätteläskigt är det ju, och vi får verkligen hoppas att det ALDRIG händer Benny något!



Läskigt med vännen oxå, men tur att han klarade sig helskinnad!

Kram

2008-09-03 @ 21:54:50
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Vi får hoppas att Benny håller tungan rätt i munnen och håller sig på vägen!

Saknar dig min vän! <3 Vi måste leka snart!

2008-09-03 @ 22:19:53
URL: http://nogg.se/twizz
Postat av: Benny brandman

Ni är inte ensamma om att tycka det är otäckt, det gör jag med, men det kan ju lika gärna hända något på cykel till jobbet, eller något på jobbet... tillexempel en skadad fot..... :P eller i bilen på väg till affären... riskerna är många men visst är den kanske större på en båge...

2008-09-04 @ 06:33:23
Postat av: Lollo svarar

Usch, otäckt.. :S

2008-09-04 @ 11:58:57
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0