Färdigpackad!

Datum:2008-09-09 Tid:20:48:28   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu har jag precis packat klart! Vägde bagaget, resväskan väger redan 12.2 kg! Och då är ju inte schampoo och balsam och alla de, badrumsgrejerna, med. Handbagaget 1.9 kg än så länge. Man får bara ha 20 kg sammanlagt, varav max 5 kg handbagage. Det är inte mycket!! Får inte handla alltför mycket!! Haha!!

Lägenheten vi var och kollade på, var såååå fin! Det var jättefin! Ljus och fin. Jag gillade den massa! Och det gjorde även Jennie, så jag hoppas att hon får den! :)

Om exakt ett dygn har vi precis landat!! :D Frågan är om vi har hunnit få tag i någon parasolldrink då eller inte. Men eftersom det är födelsedag i morgon och allt, måste vi ju fira!! :D Sandras dag på riktigt, min på låssas ;)

Och nu mina vänner, nu håller ni inte på och ringer och sms:ar mig massor när jag är iväg!! För jag vill inte ha någon dyr mobilräkning när jag kommer hem!! :P

Tänkte även försöka skriva lite här, i alla fall någon gång, så ni vet vad som hämder. Så ni får se lite bilder! För jag tänker inte skicka några vykort, ni får kolla här istället!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är lungt jag kommer inte att höra av mig till dig nu när du är borta... hoppas att du kommer att kunna uppdatera bloggen.. kommer att bli kul att läsa o se vad ni hittar på.. hade bra.. så ses vi när du har kommit hem..kram

2008-09-10 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0