Bulgarien

Datum:2008-09-04 Tid:15:44:55   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Nu är det inte långt kvar, på onsdag åker vi!! :D En hel härlig vecka i Sunny Beach!! :D Bara Sandra och jag!! (Och ja, man kan faktiskt åka dit fast man har pojkvän, fast vissa inte verkar tro det, sorgligt men sant... )

Härligt ska det bli i alla fall!! Fast vi kollade på vädret där nere, det är bara 23°C där nere idag! Det är ju inte så himla varmt! Men, kankse bara är en svacka nu, värmen kommer nog tillbaka tills om en vecka!! :D


Våran strand <3

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

OjOj.. vilken strand.. hoppas du kommer ta mååånga bilder så jag får se oxå! Sen har jag en liten önskan.. :) Hitta mig en snäcka!! <3

2008-09-04 @ 18:26:43
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lollo svarar Anna

Ja, jag vet, jag hoppas den är lika underbar som den ser ut!! :) Japp, har ju 8 gb minne till kameran, så några bilder kan de nog bli :P Ja, det hade jag redan tänkt!! :) Du ska få en fin en!! :) <3

2008-09-04 @ 20:39:29
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0