99 saker du inte visste om mig ;)

Datum:2008-09-03 Tid:02:49:02   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

99 saker du inte visste om mig


1. Fullständigt namn? Louise Catherine Pettersson
2. Exakt ålder? 22 år, 10 månader och 21 dagar
3. Vart bor du? Ljungsbro
4. Bor tillsammans med? Benny
5. Husdjur? Nej, inte längre
6. Färg på ditt hus? Hmm, gul-beige, tror jag :S
7. När är du född? 12 november 1985
8. Klass? Ingen just nu, jobbar
9. Vilket år tar du studenten? 2004
10. Något jobb? Japp, på Cloetta
11. När ska du sova ikväll? Snart, hoppas jag
13. Duschat idag? Ja, men det var jobbigt!!
14. Kramat någon idag? Mmm
15. Pussat någon idag? Mmm
16. Vad har du ätit? Senaste idag var te och kanelknäcke
17. Dagens klädsel? Träningsbyxor och tröja
18. Dagens händelse? Ingenting! Soffan hela dagen! (Stukad fot)
19. Dagens sötnos? Alla mina goa vänner som ringer och pratar med mig när jag sitter här och inte kan röra mig! <3
20. Dagens roligaste? Läst massa om Bulgarien :)
21. Har du många vänner? Ja, många kära vänner
22. Hur många har du kysst? Hmm, inte en aning, räknar inte sånt..
23. Vem kramade du senast? Benny
24. Hur många vill du ha sex med? Hehe, ja, jag svarar väl Benny på den oxå :P
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? Mmm
28. Vem pratade du med i telefon senast? Anna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Anna: "De kan dom ju.. De är de som är de hemska.."



FAVORIT:


32. Låt? Rihanna - Cry ;)
33. Mat? Allt med vitlök
34. Dryck? Vatten
37. Stad? NORRKÖPING!!!
38. Land? Ja, Bulgarien hägrar ju just nu :)
39. Ämne i skolan? Matte, såklart!! 
40. År? Oj.. Det vet jag inte.. :S

SENASTE:

42. Personen du kysste? Benny
43. Gången du spydde? Tror det var i julas, när jag var magsjuk
44. Gången du grät? Idag, fast för att jag skrattade :D
45. Pizzan du åt? Oj, det var så länge sen att jag inte kommer ihåg
46. Gången du var i Göteborg? Sommaren 2007
47. Gången du var i Stockholm? Förra söndagen
48. Gången du var full? Hmm, ja, drack ju lite vin i lördags
49. Gången du var hög? Den finns inte
50. Personen som såg dig gråta? Benny


ANTINGEN ELLER


52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? Inget!!
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Lunar :S
58. Ragga eller bli uppraggad? Hehe, beror lite på.. ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Inget
60. Svart hår eller blont? Blont
61. Blåa ögon eller bruna? Blå
62. Choklad eller lakrits? Choklad!!!!
63. Göteborg eller Stockholm? Varken eller.. Skulle väl var Gbg då, för Lisebergs skull ;)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? Dricker inte läsk
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:


71. Personer du hatar? Inte hatar direkt kankse, men det finns ju människor man tycker mindre bra om..
72. Personer som sagt jag älskar dig? Det har jag inte heller räknat..
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2
74. Glassar du ätit på en dag? Nja, inte räknat det heller..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Rix-Fm festivalen och Augustifestivalen
76. Gånger du haft minnesluckor? Någon gång bara, tror jag
77. Piercingar har du? Inga
78. Personer du saknar just nu? Många <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? Ingen räkning på det heller, men det har ju hänt flera gånger

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
Min älskling
81. Ska du träffa imorgon? Bara Benny, vad jag vet. Jag lär väl inte gå någonstans :S
82. Sjöng du senast för? "Ja må hon leva" för Jennie
83. Hade du senast en msnkonversation med? Sandra
84. Spelade du tv-spel med senast? Fille
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Älsklingen, såklart!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Jag vill inte skada någon alls..
87. Förtjänar att dö? Ingen jag känner..
89. Vill du sova bredvid inatt? Benny

VAD:


90. Gör dig glad? Många saker! 
91. Gör dig ledsen? Många saker där med!!
92. Vad vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp? Ha en stukad fot!!
94. Vill du ha nu? En hel fot!! :P
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ingenting :S
96. Längtar du till? Bulgarien om en vecka!!
97. Tycker du om dina betyg? Helt ok, kom ju in på utbildningen jag ville då
98. Ångrar du i ditt liv? Ångrar och ångrar.. Det jag ångrar mest just nu, var att jag vände mig om så fort i måndags!! :P
99. Är det bästa som har hänt dig? Benny <3


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jössös.. 99 jäkla frågor.. de är ju sanslöst.. men jag kommer nog garanterat fylla i dom jag oxå.. haha.. Nästan så man får skämmas ju.. Hoppas du sover så jätte gott! Och tack för ytterligare ett samtal :D KramKram

2008-09-03 @ 02:58:24
URL: http://nogg.se/twizz
Postat av: LillaAnna

just de ja.. å vadå inte visste om dig.. :S haha.. du borde nog döpt de till nåt annat.. haha..

2008-09-03 @ 02:59:28
URL: http://nogg.se/twizz
Postat av: Evelina

Kul att du gjorde listan du med :) Hoppas foten känns bätrre snart! kram

2008-09-03 @ 11:45:01
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Anna

"99 saker Anna redan vet om mig" :P Haha!!

2008-09-04 @ 12:01:22
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0