Usch!!

Datum:2008-10-04 Tid:12:25:27   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Ja, nu är jag hemma, blev inget kalas för mig idag. Kände mig lustig hela dagen igår och hela kvällen satt jag med två filtar i soffan och frös massa. Sen under natten både svettades och frös jag om vartannat. Så de kanske var lite feber :S Sov 12 timmar också, Benny sa de igår kväll när vi gick och la oss och jag ställde klockan på 10: "du kan väl inte sova 12 timmar heller!"  Men det gjorde jag! Och han låg och sov bredvid mig när klockan ringde också! Fast det kankse inte räknas, för han var tvungen och åka ner några timmar på jobbet inatt. Så det kankse var ok att han sov då!

Så jag håller mig hemma idag. Hoppas Benny tar med en blit tårta hem till mig sen :P


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ingen höjdare att vara sjuk =/ Hoppas du mår bättre snart och att Benny tar med tårta :) kram kram

2008-10-04 @ 12:54:09
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Hörre du.. nu får du snart säga åt farbror doktorn å kolla upp dig ordentligt faktiskt.... för så här kan du inte hålla på! -krama på-

2008-10-04 @ 18:19:20
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0