Runö

Datum:2008-10-19 Tid:18:37:21   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Imorgon åker jag till Runö, en kursgård i Stockholms skärgård någonstans, på kurs fram till torsdag kväll. Jag och Anna ska åka. Kl 14.00 går tåget från Linköping imorgon. :) Ska bli kul faktiskt, tror att den där kursen är både nyttig och intressant. Den heter nåt i stil med "Mobbning, konflikter och krishantering". Är nog bra att ha med sig bagaget. Bara tacka och ta emot!! :P

Så jag ska väl strax ta och packa ner det sista. Svårt och veta vad man ska ha med sig, alltså, hur "fin" ska man vara. Haha, här är man ju van vid och gå i mjukisbyxor och slapptröja för jämnan ju, till och från jobbet. Och jag borde väl få dispans att få ha mjukisbyxor, jag är ju skadat och har plåster ju!! :P


Runö Kursgård - hit ska vi! Synd att det inte var sommar, så vi kunde bada ute!

Kommentarer
Postat av: Skruttan

hoppas du får det kalas kul hjärtat! hoppas du håller dig frisk!!!

2008-10-19 @ 20:44:03
Postat av: LillaAnna

Hon kommer hålla sig frisk! De ska jag se till! Fast förra kursen gick de ju inte så bra.. då spydde hon ju... :S Jag hoppas på bättre resultat denna gången!

2008-10-19 @ 20:51:21
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0