Nya lakan??

Datum:2008-10-05 Tid:10:55:09   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Jag fick se reklamen från Hemtex igår. Och herregud vilka fina lakan de hade! Åhh! De vill jag ha! De var sååå fina! Så jag hoppas jag känner mig lite piggare sen framåt eftermiddagen, för då ger jag mig nog ut i stormen och köper dem! :)


Visst är bäddsettet för underbart? <3 Hela rummet är ju jättefint också!!

Benny hade med sig både smörgåstårta och kladdkaka hem till mig igår, efter kalaset! Det var gulligt av dem och skicka med det hem till mig! Tack familjen Viklund/Rudell!! :)

Såg Det där nya på 4:an igår, "Stjärnor på is" (hette det så?). Vad duktiga de var! Tänk om man kunde åka själv, det ser ju så himla lätt ut! Men jag såg aldrig vem som åkte ut, somnade när nyheterna började. Hehe. Kankse ska kolla det... Jaha, Lulu fick tydligen lämna. Det var ju synd, jag tycker hon är cool. ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

jätte fina juh!!!!

smörgås tårta???? ah va gott! ja har ätit kesella o hallon idag. gjort tre kg kyckling till matlådor, ska vi byta två lådor mot lite smörgåstårta????

2008-10-05 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0