Nu får det vara nog!!

Datum:2008-10-14 Tid:10:28:11   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Nu har jag fått feber - igen.

Och måste vara hemma från jobbet - igen.

Kände direkt imorse när jag vaknade, att allt inte var som det skulle. Helt genomsvettigt i sängen. Men jag gick upp, tog febern, hade 37.0, åt lite fil och tog mina två tabletter. Man skulle äta fil eller youghur några gånger per dag när man åt de där himla tabletterna, för magens skull.

Såret gör ont så jag håller på och dö. Jag går och haltar, så ont gör det. Men jag ringde vc kl 8 när de öppnade. Så jag fick komma dit direkt, för de ville kolla på bulan igen. De la bara om bandaget helt enkelt. Men det var inte skönt det! Plus att det står två läkarstudenter och kollar på! Underbart :P

Men även fast jag fått feber, ska jag fortsätta med antibiotikan. Men om nu febern skulle stiga eller jag får frossa, måste jag åka ner till dem direkt, annars till akuten, om de inte har öppet. Ok? Är det då inte bättre och ta reda på om det är så att jag får feber av antibiotikan, och då kankse ge mig nåt annat istället? Nä, det kan ju vara dumt!!

Så jag blev ordinerad vila, ska ligga på soffan tills det blir bra igen. Eftersom jag här sån kraftig intektion i kroppen, får jag inte antränga mig nåt alls. Gör jag det, kommer jag aldrig bli bra, tydligen. Fan!

Varför ska just jag råka ut för allt det här?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Amen fyyy.. jobbigt för dig!!

Jag tycker att du ska åka till akuten ändå, och åk inte hem hem förrän de fixat dig bra igen! ;)

Tänker på dig.. Kram

2008-10-14 @ 11:01:40
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Skruttan

åh jaq lider med dig som ja sa på telefon, ja förstår inte varför världens finaste drabbas av ALLT

2008-10-14 @ 11:15:49
Postat av: LillaAnna

De går snart över ska du se!! :) Hörs sen! Kramen

2008-10-14 @ 14:18:53
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0