Jaha..

Datum:2008-10-15 Tid:15:52:21   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Min chef ringde förut. Och kallade ner mig på möte. Direkt, ville hon prata med mig. Och var det så att jag var för sjuk för att komma ner, skulle hon komma hem till mig. Men jag sa att jag ska ändå ner till vc snart, så jag kan komma.

Så nu är jag uppsagd på grund av arbetsbrist.

Fan.

Bara ut och kolla jobb och utbildningar direkt.

Men jag fick ett tips på bra jobb. Eller, Benny fick det av en av sina kollegor, som skulle säga det till mig, med tanke på den utbildningen jag har. Och det låter inte helt dumt.. Kanske skulle vara värt och satsa på.. Men måste suga lite till på det först. Och prata med de här coacherna som vi ska få till hjälp, först.

Men det kommer nog att lösa sig.

Det kommer bli bra.

Jag kommer komma dit jag vill.

Förr eller senare.

Norrköping, here we come!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så tråkigt min vän att du blev uppsagd kramar om Det är åtminstone kul att ni troligtvis komemr in till Norrköping :D Då kan vi ses oftare ju :D

2008-10-15 @ 17:23:00
Postat av: Evelina

Inte kul att bli uppsdagd, men förhoppningsvis löser sig allt till det bästa, som du själv vill! Kram

2008-10-15 @ 18:11:15
Postat av: Benny Brandman

MM Jag tycker synd om dig med älsklingen. Men vi fixar det här tillsammans och jag kommer ta hand om dig. Älskar dig <3

2008-10-15 @ 20:58:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Skruttan

Jag kan inte säga annat än; jag med!!

Benny o ja vårdar dig nu, du e i säkra händer ;)



kommer i morgon. va tar ja me mig? blir det matlåda me? mumma va ja längtar!

ring mig efter mötet sen!!

puss

2008-10-16 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0