Inte sjuk, men ändå??

Datum:2008-10-02 Tid:15:49:16   I kategorin:Allmänt | 7 Kommentarer

Jaha, då har jag precis vart på vc, igen. Tyckte inte att jag skulle behöva betala 100 spänn idag med, eftersom jag kom tillbaka för att jag inte fick hjälp i fredags. Men, nej, då, det är ju klart att jag måste betala! "Ja, herregud ja", som hon i receptionen sa, "du ska ju till en annan läkare idag, och då måste man betala!" Precis som om jag själv valt eller bett om att få komma till någon annan läkare då! Nej då! Skit samma, jag fick betala, gå till labb och lämna in provet, sen sitta i väntrummet länge, länge.

Sen kom läkaren, någon gubbe, som jag har hört att inte så många tycker om. Men han vart tydligen "min" doktor. Första gången jag såg karln. Men, jag undrar lite hur han tänker. För han sa att proverna visar ingenting, jag har inte urinvägsinflammation. Men, jag ska ändå äta pencillin mot det. Ok? Det är väl inte bra att äta antibiotika om man inte verkligen behöver, eller? Och om det inte blev bättre, skulle jag komma tillbaka. Hmm, jag hoppas på att de blir bra i alla fall. Och så tröck han på äggstockarna igen, men det kändes ingenting idag! :D Det var bra! :D

Inne på apotekt hade de försvarets hudsalva i ny version, rosa bandets försvarssalva. Tyckte den var så fin, så jag köpte två stycken! Så nu har jag bidragit lite till bröstcancerforskningen också! :)



Och jag gjorde nåt hemkt inatt på jobbet. Limpistolen anföll mig! :( Den droppade varmt lim på min hand. Rakt på filébiten!! Och jäklar vad ont det gjorde! Hehe, och gör än, för den delen, så fort man kommer emot nåt! Är lite lockande att ta hål på den där blåsan, men det är väl inte värt och göra. Då får jag väl världens ärr där. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju sagt de hela tiden.. att limpistolerna är farliga.. kolla bara mitt jätte ärr på handen!! Får hoppas att du blir frisk av de där... annars börjar jag bli nervös.. då följer jag me dig nästa gång å skäller på dom!! Nu har vi fått iordning alla maskinerna på jobbet.. tack vare lilla Benny :) Så nu är han på väg hem igen.. Men vet du vad.. tomtarna är slut om ett par timmar... så ni kommer få köra överslott inatt tror jag... -krama om- fniss

2008-10-02 @ 18:58:38
Postat av: Lovisa

Det e dyrt att gå till doktorn =/ Tur att jag fått frikort nu! Det får man när man kommer upp i 900:-. Men det är bara giltigt till och med mars. Förresten pricken i ögat var en ofarlig vätskefylld cysta.

2008-10-02 @ 20:21:38
Postat av: Evelina svarar

Jag har oxå bidragit till bröstcancerforskningen idag :) Inte en sekund för tidigt känner jag.. Fy på mig att jag inte gjort det tidigare :P



Hoppas du blir bra nu!

Om mitt onda inte försvunnit efter helgen ska jag ringa VC jag med.. suck!



kram kram

2008-10-02 @ 21:17:04
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha, inte meningen att det skulle stå "evelina svarar" det var ju inte mitt inlägg jag skrev på.. :P

2008-10-02 @ 21:18:07
Postat av: Lovisa

Jag bidrog till cancer forskiningen genom att köpa de rosa disktrasorna :D

2008-10-02 @ 21:46:52
Postat av: LillaAnna

oj.. såg nu att mitt namn inte kom med.. men det var ju ganska uppenbart att det var jagsom skrev det första svaret.. hehe.. :D

2008-10-03 @ 18:42:06
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jennie Adecco

Limpistoler är livsfarliga! Har du inte lärt dig det innan?? Det borde stå AKTAS på dom! Kul att läsa om försvarets nya salva som bidrar till cancern, måste jag oxå handla lite :)

2008-10-04 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0