Idag..

Datum:2008-10-15 Tid:08:58:27   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Idag ska tydligen beskedet vi väntat på så länge, komma. Idag. Via telefon. Eftersom jag är hemma, ska chefen ringa oss som inte är på jobbet. SÅ RING DÅ!!! Jag sitter ju bara här och väntar!! Ååå..

Just nu håller två karlar på i köket och river ut gamla kylen och frysen och skafferiet. Skafferiet satt tydligen jättehårt, de banka och slog massa och jag tror alla hus i hela Härna vaknade. Haha! Men det är ju inte mitt bekymmer :P Men skönt ska det bli, med mer plats!!

Sen blir det en sväng till vc idag igen. 14.15 ska jag vara där. Aj. Känner redan nu hur ont det kommer göra. För det har blivit värre. Jag har mycket ondare nu, än när jag gick dit i måndags :(

Annars blir det ju lugnt, Ska ju bara vila. Lite Rederiet kankse ;) Har bara 2 skivor kvar att kolla på nu, sen måste jag låna nya ;)

Nä, ska gå ut i köket och kolla läget, de bar precis upp nya kylen och frysen :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jasså så de kommer o ringa hem till alla då eller? vet du om de kommer o ringa om man inte blir uppsagd då eller?? Ja man får la se hur de blir då =/ Lycka till hos vc idag hoppas du blir bra snart kram

2008-10-15 @ 09:22:36
Postat av: Lovisa

Jag är på säsong 15 nu :D Avsnitt typ 220 eller nåt :D Hoppas du blir frisk nu! Tycker så synd om dig! krama om Mamma och pappa fick ny kyl o frys igår :D jättefina :D. Nu håller jag tummarna att du får behålla jobbet också! Kram!

2008-10-15 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0