Hej!!

Datum:2008-10-07 Tid:19:22:06   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Var hemma från jobbet idag med då. Men idag på förmiddagen hade jag inten feber, hade 36.4 när jag tog (inte 36.5 som jag trodde var min normala temp) Vad som nu är normalt föresten, det där kan nog slå lite på graderna. Sen har jag inte tagit febern någon mer gång, men det är nåt som inte är bra alltså. Kroppen känns inte bra helt enkelt. Kan inte förklara, men nåt är det :S Blir helt slut så fort jag gör nåt! Imorse när jag stod i köket och skulle göra mina knäckemackor och te, fick jag gå och sätta mig flera gånger under tiden jag höll på. Flämtade som en gamal pensionär ju! Lite så som min mormor låter faktiskt... :S Jaja, kankse är för att man inte har så himla mycket energi i kroppen, man äter ju lite dåligt när man bara är hemma i soffan! :P

Å, Benny min älskling! Vet ni vad han hade gjort igår? Han var och fiskade hela dagen igår, och när han kom hem, sa han att han hade vart på Hemtex på Ikano, för att köpa de där fina lakana som jag ville ha! Men de var tyvärr slut, var bara nåt tillfälligt som de hade, och skulle inte få in dem igen.. :( Men jag tycker att det var jättegulligt av Benny! <3

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket här. Börjar fundera mer och mer på framtiden. Hur det ska bli? Hur det ska gå? Var ska man bo? Vad ska man plugga? Ska man plugga? Eller ska jag bara jobba och inte komma längre än så här? Ska man plugga senare? Frågorna är många. Men samtidigt vill man ju inte tänka på dem, förens det är absolut säkert på hur det blir. Frågan är om man vill vara kvar? Blir jag besviken om jag får gå, eller blir jag besviken om jag får vara kvar? Jag vet faktiskt inte. Jag vet faktiskt inte det just nu. Jobbet är ju ändå ens familj, en mycket, mycket stor del i ens liv. Det är så många människor som är inblandade, så många man kommer bli utan, så många man kommer sakna. Nä, usch, jag vet faktiskt inte!! Blä!!

JAG VILL BARA VETA!!! NUUUU!!!!! (Tack! :) )

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättegulligt av Benny! Påslakanen är jättefina, vill med ha såna :)



Hoppas det löser sig med dina tankar kring livet.. inte lätt alltid men förhoppningsvis löser det sig till det bästa! kramkram

2008-10-07 @ 21:01:45
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

De kommer lösa sig me jobbet! nån gång iaf.. hehe.. dom tar en jäkla tid på sig.... Jag känner lika danbt.. jag kommer bli besviken om jag får gå.. men jag komme rnog även bli besviken om jag får stanna... de är svårt som tusan.. Cloetta förlorar iaf två av sina bästa om vi åker!!!!

2008-10-07 @ 21:26:44
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jennie Adecco

Ni får veta snart hoppas vi, så oron kan släppa... Men det är bra av dig att fundera i banorna som var ska vi bo, vad ska jag göra osv.. Då är du mer förberedd sedan om beskedet blir att du är en av de som får gå.. Men vi håller tummarna och ja, hoppas. Kram

2008-10-08 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0