Från kursen!!

Datum:2008-10-26 Tid:08:22:57   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Kankse ska skriva lite om kursen jag var på! Har ju lite bilder och visa därifrån! :)

Var som sagt på kurs i Stockholm förra veckan, måndag till torsdag. Mobbning, konflikter och kränkande särbehandling, tror jag den hette. Intressant och bra kurs.

Kom dit på måndageftermiddagen och fick våra rum. Jättefina! Speciellt badrummet, gillade verkligen färgen!!


Rött och fint! Och dörren in där, var duschen. Jättebra att den var instängd där, blev det ju inte blött i hela badrummet!


Fruktstund i lektionssalen


Lektionssalen med några av kursdeltagarna


Några stengubbar utanför matsalen. Det var något speciellt med dem, men kommer inte ihåg var det var... Hmm...


I dethär röda huset bodde vi


Utsikten från klassrummet. Havet var runt hela kursården, den låg på en halvö


Sista kvällen samlades alla för att äta ost och kex, dricka lite för den som ville, för att umgås lite. Här har vi musiktävling, tror Anna sitter och tänker lite :P Och kolla killen bredvid Anna, visst är han lik Victor? Jag trodde att det var han, när jag såg honom första gången!!


Ost och kex!! :D


Wiskey, någon??


Skål!!


De tre inne i hörnet, var i mitt lag på musiktävlingen

Ja, ungefär såhär hade vi det då. Massa mat hela tiden också, mat varannan timme. Lite väl ofta kankse, de kunde ju ha sträckt sig till var tredje i alla fall. Men väldigt god mat var det!

Ska tillbaka om två veckor igen, då på skyddsombudsutbildning.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ni ser ut att ha det riktigt mysigt... jag håller med det var fin färg på badrummet.. kram

2008-10-26 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0