"Drick lite tranbärsjuice"

Datum:2008-10-05 Tid:13:33:44   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Ringde nu i alla fall Sjukvårdsupplysningen på morgonen, efter påtryckningar från flera personer. Eftersom jag har feber, visserligen bara 37.3 just nu (har 36.5 i vanliga fall) (och jag hade nog ganska hög feber i fredags natt) och för att jag nu på morgonen har fått tillbaka urinvägsinflammations-symptomen :S Jag har börjat småskvätta igen. Och de sa att det här var ju absolut inte bra, att det verkar ju som om antibiotikan inte har hjälpt. Att jag skulle ringa till vc direkt imorgon bitti, så jag fick komma dit. Och om febern ökade, skulle jag åka in till sjukan :S Låter ju inte bra det... Sen sa hon även "drick lite tranbärsjuice". Fan! Jag spyr snart på den där jäkla juicen!! Åhh!! Så nu har Benny precis vart nere på Hemköp och köpt mig 5 liter tranbärsjuice!! Haha!! Så nu jäklar blir det dricka av!! :P

Så, de blir inga nya lakan idag, håller mig hemma istället och vilar. Hon på Sjukvårdsupplysningen sa att jag skulle ta det lugnt, så det är väl bäst och göra det.


Här är i alla fall den godaste sorten av alla, om man nu kan säga att någon sort är god. Har ju testa ganska många olika märken på tranbärsjuice nu.. :(

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Hoppas du blir bättre snart! Så här kan du ju som sagt inte hålla på...

Jätte fina sängkläder! Väldigt mycke din stil.. hehe.. :)

Ring om de är något! Kramen

2008-10-05 @ 15:01:36
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lovisa

Usch jag är jätteless på tranbärsjuice. JAg har druckit det så mkt genom åren att jag längre inte kan dricka det eftersom det inte hjälper något. Hoppas du blir bra snart! Kram!

2008-10-05 @ 16:10:08
Postat av: skruttan

ååååhhhhh

2008-10-05 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0