Cool bil!!

Datum:2008-10-14 Tid:20:37:39   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Jaha, nu har de snott min idé också, det som jag skulle bli rik på! :P

Bilar som går på komprimerad luft. Så bra! Gör bara 70 km/h idag, men det går ju att utveckla! Fatta vad billigt, bara köpa sig en kompressor och ha i garaget, och sen tanka hemma! :)

Frågan är ju vad som händer när man krockar med den. Komprimerad luft är ju inte och leka med...

Ja, ni kan ju läsa själva, om ni nu tycker att det är intressant:
http://www.aftonbladet.se/bil/article3536881.ab

Jag tycker i alla fall att bilarna var gulliga!! :)


Coola va?? :) Som en lite utomjordisk dammsugare :)

Kankse ska ta och göra sig en stor kopp te nu till husfruar. Sen ska jag sova, är så himla trött redan nu!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha jag såg de där bilarna på aftonbladet. Jag ville ha en grön :)

2008-10-14 @ 21:04:19
Postat av: LillaAnna

Jag såg dom oxå! Lätt att jag vill ha en sån! Dom är ju super söta.. Min idé tycker jag är bäst.. men den har jag väl berättat om? Annars kan jag göra de över tele.. kan ju inte avslöja mina visioner så här lixom.. då kanske nån snor dom... :D

Hoppas doktorn fixar dig imorgon! Kramen <3

2008-10-15 @ 00:16:16
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Benny Brandman

Tror inte det kommer ayy slå så jätte bra ändå inför framtiden... komprimerad luft är dyr att tillverka... Tror mer på elbilen

2008-10-15 @ 20:56:11
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0