Torsdag

Datum:2008-11-13 Tid:15:32:02   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Torsdag idag! Bara en natt kvar! Jippie!! :D

Igår kväll kom Sandra, Jenny, Evelina och Ankan en sväng! Fick massa saker från Lush, badbomber, skum, och tvålar. En av tvålarna verkade trevlig, nån sextvål eller nåt. Haha!!  "The Sex-Appeal Honey Shower Gel" står det på! ;) Ska testa och utvärdera!! :P Tack så jättemycket mina vänner!! :)


"Tvätta bort all grinighet och dina bekymmer med vårt underverk gjort på honung och jasmin. Löddrande, livsgivande och oemotståndlig är denna sensuella duschcrème med tre sorters äkta honung. Flying Fox innehåller även de finaste afrodisiaka eteriska oljorna - jasmin och ylang ylang (som också hjälper mot pms-besvär!). Du vet du behöver det här." Står det om den. Precis vad jag behöver!! :P

Natten gick ändå ganska fort, faktiskt. Hade världens halsbränna bara. Men var ändå inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Gick och lyssnade på min ljudbok i lugnan ro, nästan hela natten. Har lyssnat på en och en halv ljudbok bara den här veckan!! :P Det är tur att ljudböcker finns!! Just nu lyssnar jag på Anna Janssons 5:e bok, "Drömmar ur snö", om krimanalinspektör Maria Wärn. Jätte, jätte bra! Än så länge i alla fall! Och de fyra första böckerna i den serien är också jättebra!


Min ljudbok, för tillfället :)

Idag gjorde Benny frukost till mig när jag vaknade. Han hade vart inne i stan på förmiddagen och köpt ny mobil. Så nu har han bytt upp sig, från Nokia till SonyEricsson! :P En C905 köpte han! :)


Bennys nya mobil :) Jag vill också ha en ny!!

Han hade vart på systemet också, och kollat efter Blossas årsglögg, men den fanns ju självklar inte. Men han köpte någon annan glögg, med lingon och blåbär, tror jag det var. Det funkar nog det med! :) Plus att han köpte det där paketet med senaste årens glöggar. Så nu blir det glöggkväll snart!! :)


Senaste årens glöggsmaker!



Det står att det är "kryddig doft med inslag av lingon, kanel, enbär och blåbär".
Och det borde ju vara ungefär som blåbärsglöggen :)

Benny köpte även en ny slickepott till mig idag. Som han tyckte att jag borde klara av utan att ha sönder den, för den klarade upp till 300 grader! :P

Nu ska jag kolla klart på husfruar, sen blir det nog att göra lite mat. Ska nog gå ut och gå en sväng sen också, vet inte när jag var ute och fick luft senast. Känns som det är länge sen i alla fall!  

Puss å kram, alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0