Tisdag kväll!

Datum:2008-11-25 Tid:18:00:25   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Då var det tisdag då. Tiden går så fort! Igår var det en månad kvar till julafton! En månad!! Ahhh!!

Gick förbi frisören på vägen hem från jobbet. Ska klippa mig på fredag eftermiddag. Frågade även om volympermanentning eller vad det nu hette, men hon påstod att jag har så långt och tjockt hår, så det kommer hänga ut sig direkt. Så jag bokade ingen tid för det, tänkte prata med om det med henne på fredag. Sen bad jag henne även göra nåt fint med håret till kvällen, för några stycken på jobbet har bjudit ut mig på middag på fredag kväll! En farväl-middag! Nej, vad hemskt det lät, men en sista rolig grej bara! Tycker jag var jättegulligt av dem! :)

Nu sitter jag här och väntar på att köket ska bli ledigt. Benny håller på och laga mat, och när han är klar, när maten är i ugnen, tänkte jag göra degen till bullarna, så den kan stå och jäsa medans vi äter. Ska göra lussebullar!! Lussekatter brukar ju bli så torra, så jag gör lussebullar istället!! ;) Tänkte ta med till jobbet imorgon!! :)

Nu är maten i ugnen, dags att göra deg! :D


Mmm, såhär kan man tydligen göra med sina lussekatter!! :P
Får väl se vart mina hamnar sen!! :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för bullarna idag.. de var jättegoda.. vi ses imorgon.. kram

2008-11-26 @ 14:42:59
Postat av: Malin

Jag antar att frisören fixar ditt hår på fredag då el? Inte jag? Hoppas klippningen o frisyren blir bra! :) Kramåkram

2008-11-26 @ 23:48:47
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0